Hei mitä te pidätte parhaana itsestä ja olostaan huolehtimisessa silloin kun olette yksin kotona... Siis tarkoitan kotosalla oleilua ehkä jotakin askarrellen tai lukien, niin onko parempi pitää kaikki netti-radio-tv kiinni, vai onko helpompi olla, kun on jotakin melua tai muka-kuuntelee jotakin juttua, vaikka samalla esimerkiksi lueskelee.
Siis tarkoitan, hoitaisiko ihan täyshiljaisuus mielen tasapainoa paremmin kuin mielen hajoittaminen moneen eri asiaan kun yksin kotona. Useinhan kun vain pystyy olemaan hiljaisesti hiljaa, niin mieleen voi tulla ajatuksia tai oivalluksia, jotka jotensakn auttaa yksinäisyyden ahdistuksessa ja ehkä myöhemmin elämässä. Kun on koko ajan melua kotona, niin mitään kunnollista ei pääse mieleen, mieli ei rauhoitu. Yksin ollessa helposti kaikenlainen psyykkinen paha olo pääse paremmin päälle!
Anteeksi monimutkaisuuteni.
- Kysyn, onko yksin ollessa hiljainen koti vai taustameluinen koti parempi kokonaisvoinnille?
Hiljainen huone vai taustamelua?
TääälläAinaYstävä
3
262
Vastaukset
Kokonaisvoinnille on parasta katkaista nettiyhteys ainakin kokonaan.
- 3434343
Empä tiedä, milloin melu olisi ollut hyväksi....
Rauha ja hiljaisuus sitä kyllä on, ainakin itse koen niin. - gtgt
Itse olen 10vuotta asunut yksin. Mutta olo ei tunnu niin yksinäiseltä kun on jotain tausta hölinää. Minulla on kokoajan tv ja radio päällä:) Ne ovat ainoat ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955