Te uuteen Haso-kohteeseen muuttaneet, onko vastike ollut se, mikä alunperin ilmoitettiin, vai onko siihen tullut muutoksia suuntaan tai toiseen?
HASOn vastikkeet
3
483
Vastaukset
Olen asunut kohta 2 vuotta ja vastike ei ole noussut, ja ei ensi vuonnakaan. Alkuperäisestäkin ilmoituksesta se hiukan aleni. Olen erittäin tyytyväinen, ei pettymyksiä.
- Pientä-rajaa-aina
Niin kerro mihin olet tyytyväinen, asuntoon, vuokravastikkeen tasoon, vesimaksuun vai itseesi vai isännöintiin, huoltoyhtiön toimintaan vaiko peräti talohallitukseenne?
Jos on liian tyytyväinen ei maksa itse täysin vuokraa asunnosta jossa asuu?
- yli90m2_alle900ekk
Vuokra ei muuttunut alkuperäisestä kummassakaan Hasossa missä olen asunut. Ensimmäisessä tosin oli alkupuolella pari vapaakuukautta, koska huoltokustannukset olivat laskettua alhaisemmat tjsp.
Ja täytyy kyllä sanoa, että rakennustekniikka on muuttunut 80-luvusta, mm.äänieristys ihan huippua verrattuna 1987 rakennettuun taloon.
Erittäin tyytyväinen perhe asuu täällä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020