Mikä mulla on?!??!

Pulassa

Mun oikeenpuolimmainen sisempi häpyhuuli on ollut kipeä jo pitkään,ihan lapsesta asti ja luulin et se johtuu siitä et se oli aika iso ja hankas aina liikkuessa jote se leikattii pieneks, lähes olemattomankokoiseksi, mut silti se on edelleen niin kipeä et pienikin kosketus sattuu. Ulkoisesti se näyttää ihan normaalilta eli ei oo erityisen punainen eikä oo mitää näppylöitä yms.
Leikkaus oli yli vuos sit eikä oo minkäänäköst muutosta ollu missää vaihees eli ei siis voi johtua hankautumisesta ja toi häpyhuuli on kasvanu leikkauksen jälkee lähes samoihin mittoihin ku mitä ennen leikkausta? Niiku mitä mä voin muka enää tehä? Se on ihan sairaan kipee kokoajan ja koskettaminen sattuu niin paljo et melkeen itku tulee.
Ja se häpyhuuli on jokakohasta yhtä kipee, ei oo mitään yhtä tiettyä kohtaa ikin ollu joka oks ollu enemmän tai vähemmän kipee.
Mun elämä on ihan täyttä tuskaa ku en voi harrastaa seksiä enkä kävellä kivuttomasti ja tää vaivaa mua joka päivä ja ajattelen sitä joka ilta ja se valvottaa mua ja joka vessakäynnin jälkee mä ikäänkuin sujautan kädellä sen sisemmän häpyhuulen ulkoisten sisäpuolelle ni se ei ainakaan hankaa vaa pysyy siel sisäpuolel

1

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäminäkään

Mä en tiedä, mutta munkin häpyhuulta ns. pienennettiin lapsena, koska se oli varmaan sit iso. Mutta se ei kyllä haitannut mua ennen leikkausta vaan vasta sen jälkeen. Pahinta oli seksin aloittaminen nuoruudessa. Se sattui vähän liikaa silloin. En ole edes harkinnut synnytystä IKINÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      38
      2880
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe