Haluaisin sijoittaa summan heidän kauttaan kuukausittain, mutta en halua ajatella asiaa: eli ottavatko he suoraan tililtä rahan vai joudunko joka kuukausi itse siirtelemään rahoja.?
Kertokaa Seligsonista
6
223
Vastaukset
- ToistaKuukausittain
Voit tehdä automaattisesti toistuvan tilisiirron Seligsonin rahastokohtaiselle tilille omalta tililtäsi. Heiltä saatava viitenumero kertoo, että se on sinulta.
- Asiakaskin
Mihin siellä kannaisi sijoittaa esimerki 10 000 euroa?
- Hajauta
Laita parin tonnin erissä useampaan eri rahastoon.
- Asiakaskin
Mitä rahastoja suosittelet. Paljonko on ns. liikaa yhdessä Seligsonin rahastossa, jos on sijoittanut useampaan? Toisin kirjoittaen mikä summa olisi hyvä sijoittaa/rahasto?
- Eläkesäästäjä
Jos haluat laittaa rahat vain tuottamaan kohtuullisella, tai jopa matalalla, riskillä ja olla ajattelematta asiaa sen kummemmin, niin suosittelen varainhoitorahasto Pharosta. Sen sijoituksiin kuuluu myös monia Seligsonin laadukkaita osakerahastoja. Itse olen säästänyt kymmenisen vuotta nyt kyseiseen rahastoon ja kerran vuodessa tarkistanut sijoitukseni tilan. Mielestäni rahastonhoitaja Petri Rutanen on hoitanut työnsä mallikkaasti. Onhan hänenkin sijoituksistaan, ainakin oman kertomansa mukaan, merkittävä osa Pharoksessa. Mukava eläkesäästö on minulla jo kasassa.
- Anonyymi
Tee 10 euron toistuva maksu, sitten on maksupohja. Rahatilanteen mukaan sijoitat enemmän.
Yhdessä noin 1000 euroa on sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068