Kun bi-mies runkkaa sukkiksissa.. vai haluaisitko runkata mun kiimaista kulliaini?
Kiihoittaisiko katsella
32
1239
Vastaukset
- Liiveissä
Kiihoittaisi, ja olis ihanaa myös runkata sun sukkiskullia.
- Sukkahousutmiehillä
Kyllä haluaisin
- Ukmbi
Mistä päin olet? Olis kiva katsoa ja koskettaa. Olen 37v bi ukm itä uusimaa.
- sausasepi
So So poijaat, olishan siinä sitten löylykauhalle lisäkäyttöökin sen lauantai ehtoon saunavuoron päälle!
- biukm50pluspks
Vois olla kiva laukaista sut kun oot sukkiksissa. Mäkin voisin olla asuissa samalla.
- Nyloneissa
Se tuntuis kiihoittavalta :)
Kyllä!Kumpaankin!!
- Nylonkiimailija
Sukkisrunkut kiihottaa kovasti
- Silkkimekkomies
Minä olen hame- ja mekkorunkkari. Kiva esiintyä asuisa ja laueta .
- biukm50pluspks
Sitä olis kiihottavaa katsoa...
- Nylonfan
Jo ajatuskin kiihottaa.
- AlastonMHML
Tykkäisin katsella kun toinen runkkaa
- Nyloneissa
Tänään kiimaiset nailonrunkut autoillessa....
Mikäpäs siinä, kyllä kiinnostaa.
- 16vpoikavantaalta
Kiinostaisiko ketään tälläinen 16v poika joka haluaa kokea asioita ;) iällä ei niin merkitystä kunhan ei ole 40 asun vantaalla
Kyllä kiinnostas. Runkkaisin kaluasi ja voisin myös imeä sitä
- Nyloneissa
Raksamiehen imu tekis varmaan hyvää... imisitkö loppuun saakka?
- Nyloneissa
Raksamies43 kirjoitti:
Kyllä imisin. Saisit laueta suuhuni ja imisin kullisi uudelleen kovaksi
Oho sehän tekis hyvää...tässähän seisoo jo ajatuksesta, että imet mun kaluani!
Nyloneissa kirjoitti:
Oho sehän tekis hyvää...tässähän seisoo jo ajatuksesta, että imet mun kaluani!
Mulla kanssa kovana, kun ajattelen sut sukkiksissa kalu mun suussa. Haluaisitko naida vai tulla naiduksi ?
- Nyloneissa
Olis mukava naida sun tiukkaa peppua,,, tykkäätkö käyttää sukkahousuja?
Nyloneissa kirjoitti:
Olis mukava naida sun tiukkaa peppua,,, tykkäätkö käyttää sukkahousuja?
Sukkikset on kiihottava laittaa jalkaan aina, kun pystyn. Olisi ihana saada kiimainen kullisi syvälle sisääni
- Nyloneissa
Ja laskea nesteet sun peppuusi.... voisin samalla runkata sun sukkiskulliasi!
Nyloneissa kirjoitti:
Ja laskea nesteet sun peppuusi.... voisin samalla runkata sun sukkiskulliasi!
Makaisin selälläni jalat levitettynä ja sinä naisit minua ja runkkaisit kulliani. Lennättäisit spermani päälleni samalla, kun laukeaisit sisääni, jonka jälkeen työntäisit kiimaisen kullisi suuhuni ja käskisit nuolla sen puhtaaksi
- Nyloneissa
Saisit nuolla mut puhtaaksi... Mä laittaisin sulle pikkarit jalkaasi ja nailonit ja saisit valua nesteeni
sun pikkareiden sisään. Nyloneissa kirjoitti:
Saisit nuolla mut puhtaaksi... Mä laittaisin sulle pikkarit jalkaasi ja nailonit ja saisit valua nesteeni
sun pikkareiden sisään.Ihanan kiimaista
- Nyloneissa
Kostuu... nailoni pikkarit kosteana jalassani!
Nyloneissa kirjoitti:
Kostuu... nailoni pikkarit kosteana jalassani!
Mulla vaimon pitsipikkarit ja kulli kovana. Kohta pöksyt täynnä lämmintä spermaa
- Nyloneissa
Näyttää varmaan ihanalta. Ei arvaa vaimo, et runkkaat sen pikkareihin? Voisin auttaa sua runkkaamisessa! Tänään vielä mäkin laitan vaimon sukkahousut pesuhuoneessa päälleni :)
Nyloneissa kirjoitti:
Näyttää varmaan ihanalta. Ei arvaa vaimo, et runkkaat sen pikkareihin? Voisin auttaa sua runkkaamisessa! Tänään vielä mäkin laitan vaimon sukkahousut pesuhuoneessa päälleni :)
Näyttää ja tuntuu ihanalle laueta pöksyihin. Lopuksi nuolen spermat pöksyistä ja laitan ne takaisin jalkaan. Alkaa kulli taas seisomaan
- Nyloneissa
Sulla on mukavat leikit tänään...
- Nyloneissa
Tänään kiimaista kullia kosteana nailoneissa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154