Joutuuko maksamaan "sakkomaksun" auton jättämisestä toiseen paikkaan,
vaikka varatessa jo ilmaisee näin tekevänsä.
On tarkoitus ottaa vuokra-auto Losista ja palauttaa Friscoon.
Samaten vakuutukset ja niiden omavastuut on aika heikosti ilmaistu noissa
vuokraamoiden sivuilla.
Onko kellään omakohtaista kokemusta asiasta.
Auton vuokraus Californiasta
4
787
Vastaukset
- Käynyt
Ei ole sakkomaksua, mutta eri palautuspaikka otetaan huomioon hinnassa, eli on hieman kalliimpaa. Minusta ero ei ollut viimeksi mitenkään merkittävä. Tosin me otimme myös auton LA:sta, mutta jätimme sen San Franciscoon, eli samaan osavaltio. Te olette ilmeisesti menossa Texasiin, joten hinnan ero ollee korkeampi?
Vakuutuksista olen samaa mieltä ja otimme ns. varman päälle. Sekä netin lisävakuutuksen että paikan päällä myydyn, vaikka noissa on osin päällekkäisyyttä.- Meibijees
LA:Sta nouto ja San Franciscoon palautus. Sixt oli ainut joka näytti mielestäni kaikki kustannukset ja omavastuut selkeästi. Saa nähdä sitten kun paikan päällä totuus paljastuu :)
- Meibijees
Vuokraus meni Sixt:ltä tosi smoothisti. Ei ylimääräisiä kuluja. Vain kanimaksu, joka palutettiin takaisin Visa tilille kun vei auton pois. Tämä palautus vei 2 vrk ja samaten kuitin tulo sähköpostiin.
Otettiin vielä pykälää isompi auto (Cadillac XT5) kun ei ois matkalukut mahtuneet siihen pienempään Jeeppiin.
- mtaman
Alamolla ei jättömaksua yleensä tule jos jättää samaan osavaltioon tai johonkin lähistölle. On kyllä selvästi mainittu kun varausta tekee.
Vakuutukset on myös selvästi merkitty eli. Collision Damage Waiver Full ja Extended Protection ja muuta ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728