Siellä taas HJK:n junttikannatajat yrittivät ottaa mallia suuresta maailmasta tappelua etsien. Jos potkupallo on tappelun syynä, niin jopa on älytöntä. Ilmeisesti tarkoitus on vaan päästä riehumaan. Juntteja olette koko sakki.
Juntit Turussa
3
199
Vastaukset
- 28249
Eivät olleet HJK:n kannattajia vaan uutisointi oli virheellistä.
- Palloilija
Sitten ne oli HIFK kannattajia., tai jotain muita - hesalaisia kuitenkin tai stadilaisia kuten ne itseään tituleeraavat. Kauhulla odotan ensi kautta kun HIFK nousi liigaan. Sen kannattajat riehuvat kaikilla pelipaikkakunnilla. Palloliitto ja muut hesalaiset jalkapallon fanit eivät tee asialle mitään. Toivon todella että mitään vakavaa ei katsomoissa tapahdu. Itse en uskalla katsomoon mennä HJK tai HIFK pelejä katsomaan. Se saattaa olla hengenvaarallista.
- Ajatmuuttuvat
Mä olen käynyt ennn Hifkillä lätkäpeleissä ja siellä oli todella vaarallisia tilanteita jatkuvasti. Hifkin futispeleissä on sen sijaan ollut lämmin ja mukava tunnelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010