Edunvalvonta saaminen kestää

Edunvalvojaa

Modelta pyydän anteeksi jos on jää räplää sivulla.

Muuten sellaista asiaa että olen anomassa edunvalvonta ja syyt joiden takia tarvin apua ei tänne kuulu, mutta mikä siinä kestää kun mulla on jopa lääkärin lausunto etten pärjää yksin.

4

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edunvalvojaa

Ja olen itse sen hakenut mutta miksi mun siskolta kysytään lupaa? Edunvalvonta tekee hallaa mulle ku en saa apua. Luulin että edes lääkärin lausunnon ja se mitä mulle on vuoden sisällä tapahtunut nopeuttaisi edunvalvonta asiaa..

En nuku öisin kun mua ahdistaa mun velat. Ahdistaa todella paljon. Pelkään etten enää näe velatonta päivää ja että laskut pystyn hoitamaan ajallaan.

En luule että edunvalvonta poistaa mun velat mutta saisin raha-asiat kuntoon..

En oikeasti meinaa enää jaksaa.. Miksei Suomessa saa apua kun sitä pyytää? Luuleeko ne oikeasti että mä huvikseen pyydän apua...

Ihan oikeasti. Haluan taas nukkua öisin.

• arskeetteri

Oulussa on edunvalvonta aivan syvältä. Niiden jatkuvia kikkailua ja sekä lestailuja ei enään kukaan kestä. Järki lähtee siintä jo aivan järjettömittömiltäkin. Keskitysleirin ruokavaliota tarjotaan á lá Juice. Päämiehet seli aisakkaat laihtuu ja köyhtyy, kun päätiliä lihotetaan: että omaiset saavat tapella perunkirjoituksessa.

• atpeeri

Ymmärrän toki tuskasi. Minulla on se niin aivan sama. Ecunvalvontaa, lue idiootin-valvontaa on kestänyt jo yli 10 v. kohdallani. Se että mitä on olla oululainen edunvalvottu, niin se kyllä on vaan aivan täyttä pelkkää helvettiä. Eikä sitten juuri mitään muuta.

• Viranomaisten edunvalvonta tarkoittaa aina VAARAA menettää kaikkensa tuntemattoman tahon hyväksi, kuten voit joutua sinulle olemassa olemattomien palvelujen maksumieheksi, kuten esim. vanhustenhuoltopaikka, vaikka tosiasiassa et ole siellä ole koskaan edes käynyt. Kovin tuttua viranomaistoimintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe