Liian herkkä pippeli

Herkkäpippeli

Joo eli onko mulla liian herkkä pippeli mä runkkaan kerran päivässä ja tunti sen jälkeen kun on laukenut niin panetta aika paljon taas miksi? Eikö pitäis olla helpottunut olo vielä tunnin jälkeen alan ajattelemaan nakuja tyttöjä sit katon tv:tä ja oj oj oj ku kaunis tyttö bikineissä ei perkele en kestä pitää runkata ja meen sit runkkaamaan miten ton vois niinkuin okei okei se on "vaan" tyttö tosi nätti tyttö tiiättekö pojat sen tunteen ootteko kokenut samaa suunnilleen ois kiva tietää vastakaa jos ootte kokenut jotain samaa eli että tv:stä tulee kaunis tyttö ja pitää pitää mennä runkkamaan ja osatteko pidättää jos osaatte pidättää miten teette ajattelet jotain muuta vai? tosi kiitollinen asiallisista vastauksista kiitos :)

13

1509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkäpippeli

Aiis että ei tarttis runkata

• onjuu

Aikuisen fantasioita.

• Twinky04

Rupea käymään punttiksella missä on vain hikisiä miehiä.

Jeesaa varmasti. Kokemusta on.

• En usko että peniksen herkkyydestä johtuu. Arvelisin, että kyse on murroiässä tapahtuvasta nopeasta hormonitoiminnasta.
      Ja jos tekee mieli runkata koko ajan, niin tuskin se ketään häiritsee, ellet sitten esittele toimintaasi keskellä supermarkettia.
      Voit myös kokeilla olla runkkaamatta ja antaa sen tunteen vaan mennä ohi. Uskompa, että nämä kuvaamasi asiat ovat ohimeneviä.

• Voiko murrosikä jakua yli 20v siis mä oon 25 ja runkattaa kokoajan se on myös niin että häiritsee töitä en pysty tekemään mitään ennen kuin saan runkata mutta mua ei runkuta pippelissä mua runkuttaa päässä eli pipoeli ei vätämättä halu runkata mutta kun sitä koskee niin meneehän se ylöös se menee ylöös vaikka 2 minutin jälkeen vetää siitä niin menee se ylöös mitta ei se kivaa oo

• jusssi1 kirjoitti:

Voiko murrosikä jakua yli 20v siis mä oon 25 ja runkattaa kokoajan se on myös niin että häiritsee töitä en pysty tekemään mitään ennen kuin saan runkata mutta mua ei runkuta pippelissä mua runkuttaa päässä eli pipoeli ei vätämättä halu runkata mutta kun sitä koskee niin meneehän se ylöös se menee ylöös vaikka 2 minutin jälkeen vetää siitä niin menee se ylöös mitta ei se kivaa oo

Vaikka just on tullut siemensyöksy niin 2 minuttia siemensyöksyn jälkeen jos siitä vettä niin se menee ylöös mutta ei se hauskaa oo mutta siis menee ylöös*

• Osnsnsn

Joo tiiän tunteen.

• 12vneitsytboe

Ite samas tilantees, mut runkkaan vaa max. 3 kertaa päiväs :D

• Anonyymi

Kiitos kaikki vastauksista :)

• Kiitos kaikki vastauksista

• Siis mä anonyymi ja jusssi1 oon nimimerkillä herkkäpippeli sama ihminen :D

• Anonyymi

Herkkä pippeli

Eli minä olen nainen

Ja minun alapäässä, eli pimpissä on jatkuva tunne, että tekee pippeliå mieli

Eli tekee mieli rakastella ja harrastaa seksiä ja panettaa ihan koko ajan

Pimpissä tunne, että valmis ja olisin aivan onnellinen, että sisälleni laukeisi spermaa Eli siemennestettä paljon ja se tulee, kun mies on mun sisällä ja hän laukeaa paljaana, häneltä tulee siemennestettä pimppiin sisään pippelistä

Herkkä pippeli

Tekee mieli pippeliå

• Anonyymi

Pimppi, jonka sisällä sperma lasti, tulee naisen sisälle miehen herkästä pippelistä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8459
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6667
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3840
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3629
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      166
      3034
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2959
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2937
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2809
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2486
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe