En ole siis kuski vaan potentiaalinen matkustaja. Jos saa, onko jossain palsta, jossa ilmoitetaan kyydeistä.
Saako rekkoihin ottaa matkustajia?
12
2999
Vastaukset
- KyytiinVaan
Saa ottaa. Vaarallisten aineiden kuljetuksessa on poikkeussääntöjä.
- KyytiKiito
Ei saa ottaa matkustajia, ainoastaan naisia saa ottaa jotka tyhjentävät pussit.
- BMWpuppeliBoy
KyytiKiito kirjoitti:
Ei saa ottaa matkustajia, ainoastaan naisia saa ottaa jotka tyhjentävät pussit.
Ai jaa....Minä olen uros, ja tykkään toisista uroksista. Saako myös ne tyhjentää pussit?...
- bjuström
ihanaa börje
- EX-Pena
Kaikki rekkapentit ovat ruskeanreijän ritareita.
- Piluhell
Liftarit ovat tervetulleita, jokaista kiksautetaan parkissa!
- Siemen..Linko
Saako rekassa siementää ?
- Kapitalistiriistäjä
Auton haltija(omistaja) päättää, saako kuljettaja ottaa matkustajaa? Kuljettaja kysyy aina työnantajaltajaan luvan ulkopuolisten kyyditykseen.
- Rysto
Kyllä ennen oli toisin,rekkakuskit selvittelivät kaikenlaisia hankaluuksia reittiensä varrella. Ja sitten lähtivät pakoputket mustaa savua puskien viemään tai hakemaan rahtiaan.
- Laki.On.Niin
Ei saa ottaa kyytiläisiä, rahoituyhtiö kieltää.
- Kapitalistiriistäjä
Rahoituyhtiö ei puutu ajoneuvon käyttöön. Ajoneuvon haltija/omistaja päättää, ketä ja mitä otetaan kyytiin! Kuljettaja tekee työnsä työnantajan ohjeiden mukaan sekä kysyy ohjeet työn suoritukseen epäselvissä tapauksissa!
- Weik.ko
Ilotyttöjä ei saa ottaa kyytiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270