Mää oon kuullut, että kaikki naiset tykkää isoista pippeleistä? Pitääkö tää paikkansa ja kuinka isoista sitten tykkäät?
Naisille kysymys!
9
778
Vastaukset
Tykkään kaikenlaisista, on se isokin kiva, mutta mulle koolla ei oo merkitystä :) kaikki samanarvoisia
- Tykkääkö
Okei, mulla vaan 13.5
- Tykkääkö
Okei...
- Nautin
Tykkään rakastella yli kaiken ja elän avoimessa suhteessa eikä pelkkä koko ratkaise vaan mies kokonaisuudessaan! Arvostan miehessä halua pitää naista hyvin ja yhdyntä kestävyyttä, silloin voin nauttia aidosti "pippelistä" kokoon katsomatta!
- PaljonKokemustaOmaava
Koko on yksi vähäisempiä asioita, kun puhutaan nautinnollisesta seksistä.
Vain noin yksi kymmenestä miehestä osaa tyydyttää naisen. Loput yhdeksän tyydyttävät ainoastaan itsensä naiseen. - Kullihaukka
Chateissa ja muualla miehet kehuskelevat aina senteillä,
18,20,23.... Mutta jos kalu on 20/4,
sehän on soiro,eli mielummin tietysti 18/5,5 tai 17/6....
Paksu se tuntuu paremmalle!- Tykkääkö
Okei, mulla 4.5 paksu
- Ryhmykulli
Eli ns. lyijykynäkulli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844