Miksi tuhlaatte elämänne parhaat vuodet olemalla sinkkuja?
Sinkkuus on tuhlattua elämää
43
984
Vastaukset
Minä en ollut sinkkuna elämäni parhaita vuosia, olin parisuhteessa.
Nyt voi jo sinkkuillakin.- Trollipeikko
Päätös viettää nämä vuodet sinkkuna ei ollut yksimielinen. Tosin ei se ollut kaksimielinenkään.
Onhan siinä sinkkuudessa puolensakin. Mutta kyllä sitä kerran elämässään voisi kokeilla parisuhde-elämääkin jos siihen olisi minkään näköisiä mahdollisuuksia.
- SatSHPsinkkuuteeni
Minun ei kuulunut onnistua parisuhteessani, joten valitsen loppuelämälleni sinkkuuden. Onhan SatSHP pitänyt rakenteellisella korruptiollaan huolen koko työikäni, että epäonnistun kaikessa muussa (sis. opinnot, työ. perhe-elämä, harrastussaavutukset, pienetkin ihmissuhteet (ei vain seurustelu jne.) paitsi kokopäiväisessä nukkumisessa 24/7.
SatSHP:n mielipuuhaa on julistaa maksava asiakas tarpeettomaksi.
Itse ajatteleisin asian niin ettei se välttämättä ole tuhlaamista jos on pisteeessa A koko ajan. Se on energian säästöä verrattuna siihen että jos lähtee pisteestä A, häyryää pisteeseen B ja siitä menee ehkä suoraan pisteeseen C jne. palatakseesn kuitenkin jossain vaiheessa pisteeseen A, sanoisin että tilastojen valossa se paluu on hyvin mahdollista.
Palstamäki kirjoitti:
Elämä on matka, pahinta tuhlausta on maata poterossa.
Parempi se on poterossa köllötellä kuin turpa savessa kyntää vaistoinkäymisiä ja sitten kuitenkin palata sinne poteroon kun saa tarpeekseen kyntämisestä.
Harmaaritari kirjoitti:
Parempi se on poterossa köllötellä kuin turpa savessa kyntää vaistoinkäymisiä ja sitten kuitenkin palata sinne poteroon kun saa tarpeekseen kyntämisestä.
Ihan oma valintasi,
Palstamäki kirjoitti:
Ihan oma valintasi,
No näinpä. Toki olisin valmis parisuhteeseen jos oikein hyvä nainen etsimättä löytyisi mutta tosiaan noin järkiseikoilla ajatellen näkisin parisuhteen tavoittelun väöhän turhana. Ihan samoin kuin ota hiessä puurtamisenkin olen alkanut näkemään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15455480/puurramme-itsemme-tainnoksiin
Nuo jutuhan hyvin usein voimakkaasti toisiinsa sidoksissa niin jos toteaa pärjäävänsä ilman molempia voisi se olla seesteisen elämän salaisuus. Sinäkihän puurrat nyt opintojen parissa päästäksesi sitten puurtamaan työelämässä, vakituista parisuhdetta et kuitenkaan käsittääkseni ole hakemassa? Sun kohdalla toki ytmmärrän halun puurtaa koska tyttäret, ei ole heille haitaksi jos isä hankkii varallisuutta mutta pelkästään oman itsesi vuoksi sun ei varmaan kannattaisi puurtaa.Harmaaritari kirjoitti:
No näinpä. Toki olisin valmis parisuhteeseen jos oikein hyvä nainen etsimättä löytyisi mutta tosiaan noin järkiseikoilla ajatellen näkisin parisuhteen tavoittelun väöhän turhana. Ihan samoin kuin ota hiessä puurtamisenkin olen alkanut näkemään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15455480/puurramme-itsemme-tainnoksiin
Nuo jutuhan hyvin usein voimakkaasti toisiinsa sidoksissa niin jos toteaa pärjäävänsä ilman molempia voisi se olla seesteisen elämän salaisuus. Sinäkihän puurrat nyt opintojen parissa päästäksesi sitten puurtamaan työelämässä, vakituista parisuhdetta et kuitenkaan käsittääkseni ole hakemassa? Sun kohdalla toki ytmmärrän halun puurtaa koska tyttäret, ei ole heille haitaksi jos isä hankkii varallisuutta mutta pelkästään oman itsesi vuoksi sun ei varmaan kannattaisi puurtaa.Ei rahasta ole haittaa sinkullekaan.
Olen tehnyt töitä sinkkuna, parisuhteessa, lapsettomana, isänä....ei se työnteko ole erilaista oli parisuhdestatus tai huollettavien lukumäärä mikä.Palstamäki kirjoitti:
Ei rahasta ole haittaa sinkullekaan.
Olen tehnyt töitä sinkkuna, parisuhteessa, lapsettomana, isänä....ei se työnteko ole erilaista oli parisuhdestatus tai huollettavien lukumäärä mikä.Niin ei toki haittaa ole jos on rahaa käytettävissä mutta että milloin siitä tuli elämän tarkoitus?
Eihän työ sinällään erilaista ole sinkkunakaan mutta se että jos sulla on perhe sulla on siinä se maali minkä vuoksi pusertaa, tarjota perheelle hyvbinvointia ja tulevaisuutta.Harmaaritari kirjoitti:
Niin ei toki haittaa ole jos on rahaa käytettävissä mutta että milloin siitä tuli elämän tarkoitus?
Eihän työ sinällään erilaista ole sinkkunakaan mutta se että jos sulla on perhe sulla on siinä se maali minkä vuoksi pusertaa, tarjota perheelle hyvbinvointia ja tulevaisuutta.Enempihän siitä rahasta on hyötyä sinkkuna.
Ajattelepa rahatonta sinkkua. Kotona ei ole ketään seurana, mutta rahatonna ei ole mitään kodin ulkopuolellakaan.Palstamäki kirjoitti:
Enempihän siitä rahasta on hyötyä sinkkuna.
Ajattelepa rahatonta sinkkua. Kotona ei ole ketään seurana, mutta rahatonna ei ole mitään kodin ulkopuolellakaan.No jollain tapaa kyllä mutta raha ei silti tuo onnea sinkulle. Itsensä onnettomaksi tunteva sinkku tuskin kovin pakljon onnellisempi on vaikka sillä olisi paljon rahaa, se toki voi ostaa seksiä mutta rakkautta se ei välttämättä siltikään löydä.
Harmaaritari kirjoitti:
No jollain tapaa kyllä mutta raha ei silti tuo onnea sinkulle. Itsensä onnettomaksi tunteva sinkku tuskin kovin pakljon onnellisempi on vaikka sillä olisi paljon rahaa, se toki voi ostaa seksiä mutta rakkautta se ei välttämättä siltikään löydä.
Minä luulen kuitenkin että köyhä sinkku kokee itsensä onnettomammaksi kuin varakas sinkku. Varakas sinkku voi itse päättää tekemisistään, köyhä sinkku ei voi valita muuta kuin kitumisen.
Palstamäki kirjoitti:
Minä luulen kuitenkin että köyhä sinkku kokee itsensä onnettomammaksi kuin varakas sinkku. Varakas sinkku voi itse päättää tekemisistään, köyhä sinkku ei voi valita muuta kuin kitumisen.
No joo, voi se olla noinkin mutta toisaalta sekin on varmaan opittavissa oleva tila. Myönnän että mullakin olis varmaan aluksi vaikeaa olla ihan köyhänä kun ei ole oikeastaan koskaan tarvinnut kuitenkaan pakosta tarvinnut jättää jotain välttämättömäksi kokemaani hankkimatta.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, voi se olla noinkin mutta toisaalta sekin on varmaan opittavissa oleva tila. Myönnän että mullakin olis varmaan aluksi vaikeaa olla ihan köyhänä kun ei ole oikeastaan koskaan tarvinnut kuitenkaan pakosta tarvinnut jättää jotain välttämättömäksi kokemaani hankkimatta.
Jo pelkästään tuo haarniska maksaa maltaita, kyläsepän takomana noille tulee hintaa.😁
Palstamäki kirjoitti:
Jo pelkästään tuo haarniska maksaa maltaita, kyläsepän takomana noille tulee hintaa.😁
Ei nämä kovin kalliita ole, aina voi itse näprätä jotain osia ja on kestävä, kerran kun hankkii niin meneekin sitten sata vuotta samalla.
- cracked-
Palstamäki kirjoitti:
Ensimmäisen kerran näin nyt hymiön palstamäen laittamana. Alkaako kovettunut kuori ratkeilemaan..
https://www.youtube.com/watch?v=SyO3YwrsJPg - JärkeäVaille
Palstamäki kirjoitti:
Enempihän siitä rahasta on hyötyä sinkkuna.
Ajattelepa rahatonta sinkkua. Kotona ei ole ketään seurana, mutta rahatonna ei ole mitään kodin ulkopuolellakaan.Rahaton sinkku on vailla tulevasuutta.
Mitä järkeä istua yksin kotona.
- helmiä_sioille
Huono avio- tai avoliitto voi olla jopa pahemmin tuhlattua elämää. Erityisesti silloin, jos siitä ei tajua lähteä... :)
- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Yleensä avio- ja avoliitoissa on ne hyvätkin hetkensä.
Eroon päättyvissä liitoissa on enemmän niitä huonoja hetkiä. Sitä vaan alkuaikoina yliarvioidaan omia kykyjä voida muuttaa toinen ihminen tai muuttua itse. Jossain vaiheessa se todellisuus on vaan kohdattava. Jos sitä pakenee, todellisuutta siis, tuhlaa elämänsä väärän ihmisen kanssa.
helmiä_sioille kirjoitti:
Eroon päättyvissä liitoissa on enemmän niitä huonoja hetkiä. Sitä vaan alkuaikoina yliarvioidaan omia kykyjä voida muuttaa toinen ihminen tai muuttua itse. Jossain vaiheessa se todellisuus on vaan kohdattava. Jos sitä pakenee, todellisuutta siis, tuhlaa elämänsä väärän ihmisen kanssa.
Olet oikeassa jos kyse on siitä, että lähtöoletuksena on se että jommankumman on muututtava,
- Yksinäinensinkkumies
Koska aina kun menen juttelemaan naisille, niin ne sanoo painu vittuun siitä. En ole nähtävästi tarpeeksi komea, kun ei voi edes tavallisesti jutella.
- viinamies
Nuorena pitäisi juoda viinaa niin löytäisi kumppanin eivätkä elämän parhaat vuodet valuisi hukkaan.
Raittiit vuodet ovat hukkaan heitettyjä vuosia. - Tämä-selvä
Jokainen vuosi sinkkuna on tuhalttua elämää. Onko kumppanin etsiminen liian vaikeaa nykypäivänä.
- Erimielinen
Olen eeerittäin eri mieltä. Nuoren ihmisen kannattaa nykypäivänä olla ja elää sinkkuna mahdollisimman kauan ennen pariutumista. Koska sinkkuvaihe tulee ennemmin tai myöhemmin elämässä, jos sitä ei ole elänyt nuorena. Ihminen ikäänkuin elää sen, mikä jäi elämättä.
- piloille.pannut
Juoksujen juoksija naiset jatkakoot valitsemallaan urallaan.
- Luki-luki
Onko sulla lukihäiriö vai joku muu ymmärtämisen vaje ?
- EiPahaMutta
Homous on kirousta ja naisia ei ole vielä löytynyt kissa ei anna ja hiirtä en ota?
- Pillujen--asiantuntija
Rumuus ja köyhyys on syitä miksi mies joutuu elää sinkkuna kymmeniä vuosia.
- kummassakin.puolensa
Pitkän nuorena aloitetun parisuhteen ja muutaman lyhemmän jutun jälkeen oli mukava sinkkuilla ja vaan paneskella. Sinkkuna on ihan mukava olla aikansa jos saa seksiä.
- muttakuneiolerikas
Parisuhdehan on yleensä yhtä lailla asioiden esteenä kuin persaukisuus, jos olet rikas sinkku niin silloin voit tehdä melkein mitä vaan.
- jokumies83
Parempi olla yksin kuin jonkun kanssa johon on vaan tyytynyt, kun ei sopivan hyvää naista ole.
- 123d123123f123f
-koska minua kiusattiin ala ja ylä-asteella ja se tuhosi itsetuntoni
-koska minulla on mt ongelmia
-koska naiset ovat hajoittaneet itseluottamukseni ja rakkauteni hylkäämällä
-koska en jaksa hakata päätäni loputtomasti karjalan mäntyyn
-koska en halua elää tylsää tavallisen ihmisen elämää jota parisuhde vaatisi
-koska naiset ovat helposti pettäviä ja niitä kiinnostaa maahanmuuttajat minun sijaan
-koska seksi ei kiinnosta enää minua - ViisikymppinenJo
Kannattaa enneminkin elää ja keskittyä ainoastaan energiaa tuoviin ajatuksiin ja tekoihin, kuin tuhlata eämää miettimällä ja tekemällä negatiivisia asioita.
Minusta sinkkuus ei itsessään ole - tai vs parisuhde vaan yleinen suhtautuminen elämäänsä ja miten sen on hanskannut. Raha helpottaa jos sitä on riittävästi perus asioiden hankkimiseen enempi tuottaa jo helposti negatiivisia ajatuksia, kuten miten sijoittaa.
Tärkeintä on elää rohkeasti, jotta voi katsoa itseään silmiin, elämä on lahja. - Aikuinenmies-
No kun naiset ei halua seurustella. Tinder naiset haluaa yhden yön juttuja ja muut naiset haluaa villiä seksisuhdetta mutta ei puhettakaan seurustelusta.
- tänne_heti
Nainen joka haluaa vain villin seksisuhteen..missä sellainen on, mulle yks heti..
- Viinamies
Miehet on liian usein selvinpäin ja suhlaavat elämää. Miehen pitää olla kännissä ja juoda viinaa niin naiset haluaa tutustua.
- ihanvainkokemuksella
Kun sanot taikasanan ”avioehto” niin silloin huomaa mistä on kyse. Joko ero tai abortti ja ero. On sentään vaihtoehtoja .......
- ahdistaa
On sääli joutua elämään tällaisena aikana jolloin parisuhde tai muutkaan perusasiat eivät ole minkään arvoisia mutta minkä sille voi.
- Mieeeeees
Olen kokenut parisuhteen. En halunnut tuhlata parhaita vuosia parisuhteessa vaan nautin niistä sinkkuna.
- Mies30-
Parempi on vaan harrastaa yhden yön juttuja naisten kanssa. Saa seksiäkin ja on oma vapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121