Vasurien kannatus laskee

Antikom

Viimeisimmän gallupin mukaan vasurit laskusuunnassa, hyvä niin. Ketä kiinnostaa kommunismi, sosialismi, vallankumous ja Venäjä.

7

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vassujavainovat

Missä sellasia vasureita muka vielä on, jotka höpöttää kommunismista ? Eikö ne ole niissä mikropuolueissa, KTP ja SKP ?
      Nykyinen vasemmistoliitto on kait vasuripuolue joka ei aja mitään kommunismia, vaan yleistä sosialismia ilman isompaa aatteen paloa.
      Taitaa nuo sossut olla ainoat nosteessa paistattelevat vasemmistosta nyt, heillä tuli nostetta paljon kun persut hajosi, sieltä lähti ne sossut jotka oli menneet persuihin silloin, kun persut saivat jytkynsä.

• äitivenäjä

Nyky-Venäjällä ei ole mitään tekemistä kommunismin tai vasemmistolaisen aatteen kanssa. Enemmän ovat lähempänä äärinationalisteja, kuten Hullu-ahoa ja muita rasistisen katsantokannan omaavia persuja!

Tämän päivän Venäjällä sivistyneistö ja vanhempi väki haikailee ja kaipaa Neuvostoliiton aikoja, jolloin eläkkeet juoksivat ja riittivät jokapäiväiseen elämään!

• Kissapuussa

Laskee vain aloittajan mielikuvituksissa, gallupeissa nousee ja kepu vajoaa suohon.

• ammattikuski

Minua kiinnostaa, mutta vain historian valossa. Jos minulla olisi valta, niin lopettaisin koko viher vasemmiston plus rkp.n ääriliikkeinä.

• TulevatTyyriiksi

Parempi jos ainoastaan perussuomalaisten kannatus nousee. Huhtikuun eduskuntavaaleissa perussuomalaiset ykköseksi. Vähenisi haittapakolaiset Suomesta/varaus lisääntyisi

• Samaavanhaalevyä

Eikö perussuomalaiset olleet tekemässä jo nykyistä hallitusohjelmaa. Kannattaisi pysyä oppositiossa, silloin ei hallitusvastuu paina ja voi huudella lämpimikseen mitä tykkää.

• 873645
        Samaavanhaalevyä kirjoitti:

Eikö perussuomalaiset olleet tekemässä jo nykyistä hallitusohjelmaa. Kannattaisi pysyä oppositiossa, silloin ei hallitusvastuu paina ja voi huudella lämpimikseen mitä tykkää.

Jos taas kerran puhuttaissiinkin totta. Perussuomalaisten hallituskausi ei ollut pitkä, kuitenkin tapahtumia riitti.

KOSKAAN ENNEN Suomen historian aikana ei ole tullut niinpaljon pakolaisia kuin silloin kun Perussuomalaiset olivat hallituksessa, tämähän on totta, vai onko?

Suomen taloushan ei enään kestäisi jos tulisi samanlainen rynnäkkö kuin silloin 2015.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44