Olen viimeiseen asti yrittänyt luottaa isääni mutta aina kun luulen onnistuvani,tulee takapakkia.Äitini ja hänen vaimonsa kuolemasta tulee puoli vuotta kuun lopulla.Viimeisin takapakki tapahtui eilen.Taloudellinen tilanteemme on aika tiukka,ja isä sai siskon miehen antamaan rahaa laskuihin. Kuulin heidän keskustelevan puhelimessa ja isäni kehui vävyään hyväksi mieheksi ja sanoi testamenttaavansa talon siskolle ja tämän miehelle.Tyrmistyin täysin vaikka isällä oikeus tehdä noin halutessaan. Testamenttia hänellä ei vielä ole sen tiedän.Mutta kun ottaa huomioon kaiken sen avun mitä isäni auttanu siskoani on kyse kuitenkin useammasta kymmenestä tuhannesta eurosta olisi mielestäni lähes törkeää että siskoni saisi joskus tämän talon.Itse en saanut isältäni apuja minnekään ja jos rahaakin olisin ollut vailla niin ei...Olisipa isäni ollut edes järjissään ja pyytänyt mustaa valkoiselle noista siskon auttamisista.Olisko niistä voinut katsoa joskus aikanaan isän kuoltua miten eläessään auttoi tytärtään?En selvästi ole tasavertainen siskoni kanssa ja tunnen syystäkin itseni ulkopuoliseksi.
Luottamus koetuksella
Rumaankanpoikanenseolen
2
245
Vastaukset
- tuomaritom
Ei se isä voi sinua täysin perinnöttömäksi jättää, tosin jos hänellä on todistettavasti velkaa jollekin taholle, niin eipä hänellä ole paljon mistä jäädäkään....
- Otaisäsipuhutteluun
Sulla on lakiosuus. Ja voit kait näyttää toteen että siskosi on saanut "ennakkoon"...
Selvitä ettei mieltäsi kaiherra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728