Laitetaan tähän yksi kaikista huvittavimmista tapauksista, mitä kuulin kerätessäni aineistoa maakuntareissuillani Susianalyysia varten. Nyt on siis kyse eläinten jättämistä jäljistä. Muista aiheista riittää ihan yhtä huvittavaa dokumenttia. Kyse on siis sutta pelkääviltä paikkakunnilta keräämästäni materiaalista.
Ukko oli päissään käynyt toteamassa, että navetassa oli kaikki hyvin. Mitä lie oli siellä touhunnut. Siellähän on lehmiä taikka sonneja parressa. Sitten lähti pirttiä kohden ja oli pimeää. Näki taivaalla tähtiä ja luuli niitä susien jäljiksi. Niin oli pelottanut sudet jo vuosikausia, että järki sumentui. Viinakihan tässä oli vielä takapiruna. Tähdet niin kirkkaina loistivat. Kuvitteli pimeää taivasta valkeaksi hangeksi ja tähtiä suden jäljiksi. Kuulemma tähtikuviot vastasivat prikulleen suden jättämiä jälkiä hankeen.
Tämän kaiken olen kuullut hänen vaimoltaan ja itseltään sairaalavuoteellaan. Vaimonsa ei edes ollut mustasukkainen, kun tuommonen hullu oli yöllä käynyt navetassa. Sillä silmällä minulle keikisteli, heh heh. Saatto meillä olla jotain säpinääkin.
Kylläpäsekoili.....
7
162
Vastaukset
- mamamia
Hehe...tuo varmaan ollut tai yhä edelleen on petoyhdyshenkilönä jollain paikkakunnalla. Niin sopivasti kaikki täsmää. Liekö tuolla pää kestänyt tätä elämää. Olenko oikeassa arvailuissani?
Heh heh. Oikeassa olet. En nyt viitsi tähän paikkakuntaa laittaa ettei poisteta. Mutta tällaisia "asiantuntijoita" tämä maa on pullollaan.
- just.just
susianaalitikka mietti että tappasko talosta kissan vai panisko emäntää.
- Ettei_olisi
... mietteet olleet toisin päin tuon tappamisen ja panemisen kanssa...
- just.just
Ettei_olisi kirjoitti:
... mietteet olleet toisin päin tuon tappamisen ja panemisen kanssa...
tarkemmin ajateltuna juuri näin.
- VoihanNoitaKeksiä
Ihan kiva tarina, mutta en uskonut
- jovvain
susianaalitappi tuntee tähtiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806