Onko täällä ketään jolla menee abilify tai abilify maintena? Millaisia kokemuksia lääkkeestä?
Kokemuksia abilify-lääkkeestä
1
231
Vastaukset
- taivasjuoksu
olen käyttänyt monia eri skitsofenialääkkeitä vuosikymmeniä. minulle on parhaiten sopinut abilify.olen käyttänyt abilifylääkettä jo vuosia.nykyään olen hyvässä kunnossa. elän normaalia elämää. kannattaa käydä vertaistukiryhmissä tai jossain harrastuksissa. yksin ei kannata jäädä. minua on auttanut usko Jeesukseen ja rukous. myös ystävät on tärkeitä. minua on auttanut myös musiikki sekä maallinen että hengellinen musiikki. myös fyysisen kunnon ylläpitäminen on tärkeää. abilify ei ole aiheuttanut oikein muuta sivuongelmaa kuin vatsaongelmia ,mutta sekin johtuu jo osittain iästäni. tiedän ystäviä joille se ei ole aiheuttanut mitään suurempia sivuongelmia. skitsofrenian kanssa voi elää normaalia elämää,mutta joskus toipuminen vie aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266