Tietääkö joku hyvän seuranhakusivuston, kun iskurista tuli uudistuksen jälkeen hankala käyttää.
Treffisivu iskurin tilalle
11
2361
Vastaukset
- xxMaxx
Seuraan
- pianaukeaa
Iskuria vastaava sivu on kehitteillä ja ei ole rahastus niin kuin entinen iskuri tänä päivänä.Ainut mikä tulee maksamaan on vastaukset tekstiviestillä/soittamalla koska niitä ei ilmaiseksi saa palveluntarjoajakaan.Mainospohjaa tulee olemaan jonkin verran koska tuloja on jostakin saatava homman pyörittämiseksi.
- Kokeilkaa
Xchat.fi ja persikka.net jotka ovat maksuttomia eikä tarvitse rekisteröityä mitenkään.
- runkkari39
xchat.fi olen itse käyttänyt löytyy sekä hetero että homppeliosasto sieltä.
Kiitos!
Näyttää hyvältä, tämähän on liki samanlainen kuin edesmennyt herkku!
Tekee mieli löytää hyviä runkkailukavereita, tuollahan alan harrastajia näkyi kokoontuvan :=)
- homotti
deitti.net toimii ja homoja löytyy
- megarunkkari
xchat.fi oon käyttänyt. oon kyllästynyt jonottamaan koodi.nettiin jos ei maksa niin ei käytännössä koskaan pääse chättäileemään siellä. xchat.fi on toiminut tähän mennessä ja ne ei vaadi rahaa että pääsee sisälle.
- Q72
grindr-sovellus toimii hyvin. näyttää lähialueella olevat ja kahdenkeskinen viestittely onnistuu.
- hfsgfssfsf
vitut sieltä mitään uutta iskurin tilalle oo tulossa.Fiamaxin paskat omistaa noi kaikki isot saitit ja pitää tyhmät suomalaiset siinä uskossa että ne on hyviä sivustoja.
- pianaukeaa
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
- kyrpii...yt
pianaukeaa kirjoitti:
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
Onko jo auennut? Miten löytyy?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398