Olen kärsinyt ahdistuksesta jo vuosia, välillä ollut pahempaa ja sitten lievempää. Olen melko lääkevastainen ihminen, mutta minulla oli reseptillä käytössä Lyrica-lääkitys, josta oli tosi paljon apua ja se oli oikeasti ainoa lääke mikä toimi. Sitä ennen oli kokeiltu useita, jotka eivät auttaneet. Olen jo kauan ollut ilman minkäänlaista lääkettä ja ahdistusta oli sen jälkeen mutta suuresti ystävät, liikunta ja muut auttoivat tosi paljon ja erityisesti liikunta. Tuhannet kerrat mietin ennen, että pääseeköhän ahdistuksesta ikinä vai pysyykö se mukana koko elämän ja aloin silloin jo uskomaan sen pysyvän. Enää ei ole ahdistanut ja elämä oikeasti tuntuu ihanalta. Uskon, että kaikilla ongelmat helpottuvat jossain vaiheessa.
Enää ei ahdista
ahdistuksestavapautunut
1
326
Vastaukset
- Artsi5466
Samaa mieltä. Ahdistuksesta voi päästä eroon. Liikunnalla on suuri merkitys. Yhteisöllisyys on myös lähes kaikille tärkee juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579