Kiinnostaisi, mutta miksi työntekijöiden vaihtuvuus on suurta? Kriisityöpaikka
Kuulin, että F9 distribution kauhea työpaikka
24
9614
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa olet!
- Anonyymi
Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja palkat todella huonot.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa Tunto, siellä ei juurikaan kehuta.
- Anonyymi
Just lähdin pois ko. firmasta, onneksi sain uuden työpaikan, jossa ihmisistä välitetään ja kehittymismahdollisuuksia on reilusti.
- Anonyymi
Hyvin teit, olen kuullut paljon huonoa palautetta yrityksestä.
- Anonyymi
Pysykää kaukana ko. firmasta, se leviää kohta.
- Anonyymi
Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!
Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.
Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.
Hyvä! Etkä ole ainoa.
- Anonyymi
Oon ollu täällä nyt vuoden töissä ja nyt tajuun miks täältä halutaan pois. Kamala paikka.
- Anonyymi
Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.
Ei kovin kaksiselta mestalta tunnu kun näitä viestejä on lukenut. Pitää kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Voitteko hieman avata esimerkein mikä on kamalaa?
- Anonyymi
mika on kamalaa ja missä osastoilla olitte töissä?
- Anonyymi
Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...
Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?
Vaikuttaisi siltä kun mitään perusteluja ei ole
- Anonyymi
Eiköhän ne tossa aika alussa jo kerrottu ne syyt ko. firman nihkeyteen.
Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja etenkin PALKAT todella huonot. - Anonyymi
Näköjään sama meno on ollut firmassa vallalla jo pitkään, sillä nuo kuvaukset sopivat täysin siihen, mikä omakin kokemukseni kyseisestä yrityksestä on.
F9 on huonosti johdettu ja toteutettu työpaikka. Olin siellä töissä vuokrafirman kautta toista vuotta. Väki vaihtuu kovalla vauhdilla, kun ihmiset turhautuvat paskaan palkkaan (kaupan alan TES) ja huonoon ilmapiiriin ja työoloihin. Onneksi pääsin muualle töihin viime keväänä.
F9 käyttää surutta hyväkseen vuokratyötä ja firmaan pääsevät vakinaiseksi vain parhaat perseennuolijat.- Anonyymi
Vuokratyövoimaa ei varmaankaan ole muualla kuin varastolla? Ymmärtääkseni sillä puolella aivan eri johto ja käytännöt kuin toimistohommissa
- Anonyymi
Puolisolta kuullut, että tuo Hatanpään paikka on melko lailla perseestä. Akat keskenään, niin sen arvaa.
- Anonyymi
On kauhea paikka. Älkää hakeko kukaan tänne.
- Anonyymi
Paska laitos. Kiertäkää kaukaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058