Ei onnistunut juoksemalla!

lkjhpoijuh

Eräänä päivänä töissä saimme sähköpostin Human Resources -osastolta Chickasaw Nationista, joka kertoi meille Virta-hoidosta. Innostuin. Luin kaiken Virusta, ja vaikka ravitsemustiede oli järkevää, olin vielä skeptinen.

Sovellin heti ja aloitin Virta-hoidon maaliskuussa 2018.

Kun Virta oli kolme kuukautta, minun A1c laski 5,4, triglyseridit ja kolesteroli myös laskivat, ja menetti jonkin verran painoa. Nyt kuuden kuukauden hoidon jälkeen olen menettänyt 20 kiloa ja verenpaine on normaali. Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua enää. Myös minun energiataso on noussut.

https://blog.virtahealth.com/exercise-didnt-work-reverse-prediabetes/

8

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijo73098373

Ei mitään uutta. Mutta aloituksellasi ei ole tulevaisuutta SUOMI24 sivulla. Artikkeli kertoo että myös esidiabetes oli poissa ja sehän ei käy sivua ylläpitävien ja valvovien (mm. Suomen Diabetesliitto) pirtaan.

laitetaan nyt lisää esimerkkejä samasta asiasta sillä menetelmä (elämäntapa) ei ole mikään uusi ja tuloksia löytyy reppukaupalla:

https://www.dietdoctor.com/se/kategori/viktnedgang/vikthistorier

ja lisää kun painat "nästa"

• TotuusSattuuQC

"Minulla ei ole enää vartaloa"

Tuo kuulostaa kyllä aika vakavalta sivuvaikutukselta...

• veijo6309863e
    • ei-tutkija

Älkää nuorukaiset välittäkö. Syökää mitä haluatte, sillä ihmiselle on annettu 30 vuoden terveystakuu. Tämän jälkeen alkaa paikat rispaantumaan elintavoista ja ruokavaliosta riippuen.

• veijo63987363

ei-tutkija

Eikä mitään oppinut.

• huuhaaheikkilä

" Minulla ei ole enää vartaloa, turvotusta, närästystä ja henkistä sumua "

Ote "pössyttelijän käsikirjasta"?

• tööt

Mihin koskee?

• kummaksun

Mitä ihmeen tekemistä HR osastolla on laihduttamisen ja painonhallinnan kanssa?? Eiköhän HR keskity enempikin henkilöstön rekrytointi, koulutus, palkkaus, toimenkuva, työsopimus, työehtoasioihin ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5154
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4338
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe