Erokäyrä nousuun klo 17

drfgjt

Selkeä erektio. Mikä sen selittää?

19

610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • fhl

Olisi kiva tietää kuka keksi, että pyydetään, (pyytämällä kai tuollaiset postit täytetään?) Mäkinen vetämään ko. työryhmää.

Kyseessä kolmen ministeriön yhteisprojekti.

Sisä-, oikeus- vai kulttuuriministeriöstäkö Mäkisen nimi nostettiin esiin? Mikä tekee juuri Mäkisestä parhaan henkilön tuohon tehtävään?

Johtaako Mäkisen puheenjohtajuus työryhmässä erityishuomioon, erityissuojeluun, uskontoon kohdistuvan vihapuheen osalta?

Johtaa Mäkisen

• "Mikä tekee juuri Mäkisestä parhaan henkilön tuohon tehtävään? "

Varmaan sama pätevyystaso, kuin kirkon ulkomaan avullakin, joka osaa jakaa valtion rahat upeimmalla tavalla.

• närpiöläinen
        kusettava_kirkko kirjoitti:

"Mikä tekee juuri Mäkisestä parhaan henkilön tuohon tehtävään? "

Varmaan sama pätevyystaso, kuin kirkon ulkomaan avullakin, joka osaa jakaa valtion rahat upeimmalla tavalla.

Mäkinen on yksi meistä sanoi kurkunleikkaaja, ja sen takia hän on onnistunein valinta.

• hurjistunut

Ainakin minä kypsyin lopullisesti, kun katsoin Sannikka ja Ukkola ohjelmaa marraskuussa, jossa keskusteltiin rippikoululaisille jaettavasta vihkosesta. Puolustuspheet vihkon sisällön suhteen olivat näillä vanhoillisilla miespapeilla niin törkeitä etten halua antaa enää vähäisiä roposia tällaiseen. Miten sellainen paperi on mennyt läpi ku nmm. körttiläisnuoretkin sen sisältöä kritisoitat voimakkaasti! Olen ollut kirkon jäsen yli 60 v ja vain siksi että työ on ollut kohtuullisen hyvää vanhusten ja lasten suhteen. Nyt sekin luottamus meni kun vanhoilliset ujuttaa omaa, ihmisiä luokittelevia käsityksiään teini-ikäisille nuorille. .

• Itsenäisyyspäivän aamu ja eroja jo yli 30 ja ennuste näyttää yli 300. Mitäs nyt on tapahtunut?

• Lienee vain jäännettä yöltä. Vapaapäivää edeltävänä iltana on valvottu myöhempään, osa eronnut vasta tämän vuorokauden puolella.

Ja olihan Oulun piispakin äänessä joukkoraiskauksista, ehkä sekin teki jotain. Puheen ydinviesti oli kuitenkin niin itsestäänselvä, että ehkä se ärsytti.

• linnan-juhlat

Odotapa kunhan hiippalakit notkuvat telkkarissa kättelemään Salea, se hetki nostaa aina eroja :)

• Näyttää siltä, että tänään eroaa vähintään joku vuorokauden jokaisena tuntina. Tuo lienee hyvinkin harvinaista.

• Ja sieltähän se tuli, vuorokausi ilman yhtään erotonta tuntia. Olisi hauskaa tietää kuinka harvinainen vuorokausi tuo oli. Joku, joka pääsee tietokantaan käsiksi, ihan pikku sql, pyydän :)

• Ei mulla ole mitään tilastofaktaa, mutta muistaakseni vuoden viimeisinä päivä eroja tulee niin paljon, että eroja on kaikkina vuorokauden tunteina.

• Jonkinlainen 24/7 -yhteiskunnan merkki on se, ettei itsenäisyyspäivä enää ole kuoppa eroluvuissa. Syy on kai lähinnä se, että kaikilla on netti takataskussaan. Osin ehkä kyse on siitä, että ylipäänsä ei pidetä samalla tavalla "vapaata kaikesta"(?)

• Ehkä Niinistön aivopiereskely uskon asioista oli pieni rikka rokassa.
      Ja nukkevaimon loistava äly toinen :-)

• 17klo

Taas tänään.

• Tästä saattaisi tulla itseään ruokkiva tilanne. Eroista uutisointi lisää eroja, joka lisää eroista uutisointia, joka lisää eroja..... Toivottavasti elämme mielenkiintoisia aikoja.

• soslog879834yn3

Tätähän tilastotutkijat ja sosiaalitieteilijät ovat ounastelleetkin. Jossain vaiheessa asia arkipäiväistyy niin paljon ettei tarvita enää mitään kohua nostamaan erojen määrää. Pelkkä ilmiön dynamiikka riittää. Jos erot jatkuvat vuoden lopussa paljon yli normaalin ja vielä vuodenvaihteenkin yli niin voi todeta että nyt se tapahtui.
      Vaikutus on se että eroluvut nousevat arkipäivinä pitkäksi aikaa ja vaikutus voi olla suurempi kuin minkään eropiikin.

• Luk.kys
    • karppaa2

Tänäänkin erot ovat korkealla tasolla. Ennuste on yli 600 eroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe