2005 Clio 1,4. Nykii ajaessa ja välillä nytkähtää sammuksiin yhtäkkiä. Sen jälkeen startti kyllä pyörii, mutta ei käynnisty ennen kuin odottaa aikansa. Ajonesto vilkkuu mutta mikään vikavalo ei kuitenkaan pala. Missähän vika?
Clion käyntihäiriöt
Kanu
3
146
Vastaukset
- Marcoon
Vikakoodinlukija on hyvä olla matkassa?
- yleinen.vika
Puolavika?
- DGC
Sammumisen voisi aiheuttaa puolavika, ajoneston päälle menemisen taas huonokuntoinen akku.
Ajoneston valon saat sammumaan nopeammin laittamalla virrat päälle, odottamalla 20-30 sek käynnistämättä ja sammuttamalla virrat. Seuraavan kerran, kun virrat laitetaan päälle, ajoneston pitäisi olla pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738