Hyökkäsivät linja-auton kuljettajien kimppuun. Jo on maailma kurjassa jamassa.
https://yle.fi/uutiset/3-10541213
Matut jälleen vauhdissa Loimaalla ja Uuraisissa
13
286
Vastaukset
- Onkokivaa
Islamisaatio tulee, tätä se sitten on.
kiittäkää sipilää .varmaan suomen luopioin ministeri ymmärtäis hommata paksun köyden
ja etsiä tukevan oksan ...tehdä johtopäätöksen!- mitenseonkin
Olenko oikeassa, että tämä viimeinen linja-auto kahakka tapahtui Ouluun menevässä autossa. Oliko kyydissä matu joka oli menossa Ouluun lapsia katsastamaan? Vai oliko jäämässä kiinni jo tahtuneesta raiskauksesta. Kiinniotetuista matuista ainakin yksi asui Hesassa. Vai oliko erillinen terroriteko?
- tämmöistätäällä
Melkein sanoisin, että nämä julkitulleet maahanmuuttajien rikokset ovat vasta jäävuoren huippu. Paljonko hyssytellään näiden tekemiä rikoksia hiljaisesti? Jos näistä ei julkisesti tiedoteta, niin onko ihme jos mielipiteet muuttuvat kantasuomalaisten keskuudessa jyrkemmiksi ja jyrkemmiksi. Uskaltaako enää edes bussissa matkustaa ilman pelkoa jos kyydissä on näitä "rikastuttajia"? Minun mielipiteeni on, että kaikki heidän tekemät raiskaukset, puukotukset ja päällekarkaukset ovat ehdottomasti terroritekoja. Kukaan hädänalaisessa asemassa oleva ei todellakaan pure auttajansa ja ruokkijansa kättä. Nollatoleranssi pakolaisten ja maahanmuuttajien tekemille rikoksille. Postimerkki per...seen ja menolippu sinne hevon kuuseen mistä on tullutkin. Rikollisia ei Suomeen kaivata lisää.
- EevaPiupauRkp
Rauhoittukaa kiljua kittaavat suomihyypiöt. Voi olla, että kyseessä on väärinymmärrys. Maahanmuuttajataustainen henkilö meni luultavasti kysymään kuskilta, että pääseekö kuselle tai että onko Tampere jo kohta tulossa, tms. ja etupenkin persut iskivät heti (rauhallisissa aikeissa olevaan) kysyjään kiinni väkivalloin. Ja tämä onneton poloinen kaatui päin kuljettajaa ja rattia... Ja tästä moinen rytinä.
- Rehtisuomis
Allahu (f)uck-bar!
- ss88b43---å0
Ei mitään hätää, poliisimestari sisu sanoi että pelkoon ei ole syytä, bussikyydit ovat turvallisia siis, väikka olisi itse matu ratissa, itse en tästedes mene siihen bussiin missä on pikipää kuskin paikalla.
- Yle.n-annan
Jokos Yle on tehnyt TIETOISKUN linkkurikuskeille miten torjutaan rattiintarttuva ISLAMISTI..kilisytä avaimia ja huuda NOU NOU..
- kesäfemakot
Hahaa! juurikin noin. Voin sieluni silmin kuvitella naurettavaa suvakki-rönkää keuhkoamassa oikeita väistöliikkeitä ja seuraavaksi jonkun ylen kettukesäfemakon juttua siitä kuinka "me kaikki olemme samanlaisia ja -arvoisia". Kuinka matu on uhri ja kuinka matun bussiterrorismia- ja lastenraiskausta tulee ymmärtää...plaa, plaa
- Koskatääloppuu
Ministeri Mykkänen sanoi juuri uutisissa, että matuille tullaan sanomaan "että tämä ei vetele", eli ei ole mitään syytä huoleen!
Aikuisten oikeasti, nyt tää matujen homma menee liian pitkälle. Itsekin tulee kuljettua viikottain bussilla Turkuun, täytyykö vastaisuudessa mennä kuskin viereen istumaan, ja katsoa tarkkaan onko matuja eturiveillä istumassa. - suomenmies
Aivan selviä Terroriteon yrityksiä!
Turhaa yrittävät kaunistella asiaa. - sweeping
Tuo olisi voinut päättyä todella surullisin numeroin, eli kuolleiden suhde vaikeasti vammautuneisiin ja yhä lievästi loukkantuneisiin olisi ollut todella suuri. Poliitikkomme, poliisimme ja yleispäteväntyperät journalistimme pyrkivät lakaisemaan juttua satasella maton alle, koska tekiä oli jälleen kerran muslimimatu.
Äänestetään kaikki Vihreitä ja RKP:tä voi näitä sinisilmäisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047