Heippa, etsinnässä olisi mukava suomalainen perhe joka tahtoisi ottaa minut au pairiksi vuoden 2019 tammi/helmikuussa! :) Maalla ei niinkään ole väliä joten kaikkea saa ehdottaa, minulle perhe ratkaisee! :) Jos sinulla olisi tarjota minulle paikka ole yhteydessä minuun sähköpostitse niin jutellaan lisää!
S-postini on julia-tormanen@hotmail.com
Au pair perhe hakusessa
3
120
Vastaukset
- CarinaH
Hei,
Oletko jo löytänyt etsimääsi au pair-paikkaa ensi vuodeksi? Olemme etsimässä perheeseemme Luxemburgiin reipasta nuorta "koira-au pairia" joka auttaisi minua huushollin arjen pyörityksessä pitkien työpäivieni takia. Meillä on kolme iloista hyvin käyttätyvää terrieriä sekä kaksi kissavanhusta.
Asumme Luxemburgin keskustassa, ja päivisin sinulle jäisi hyvin aikaa opiskeluun - useat entiset au pairimme ovat lukeneet yliopiston pääsykokeisiin sekä myös joko ranskaa tai saksaa.
Kerron mielelläni lisää jos paikka kiinnostaisi: carina.hellemaa@chellemaa.fi - Helijoha
Hei Juulia,
Oletko loytanyt aupairperheen - Saksantati
Hei juulia
Asumme Saksassa. Meilla on 5-vuotiaat kaksoset. lapset ovat paivat tarhassa. Asumme Flensburgissa.
Yay.terv Heli
00-49-1708397279
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286