Hei,
Etsin samanmielisiä kavereita kuin itse olen. En etsi seuraa deitti- tms. mielessä.
Itse olen nuori mies, alle 30v, sosiaalinen, olen kiinnostunut ihmismielestä, maailmasta ja "maailmanparantamisesta".
Kriteereitä, minkälaista kaveria etsin:
1. Mielipiteesi on, että Jeesus on Jumalan Poika.
2. Mielipiteesi on, että homous on syntiä, kuvottavaa ja vastustat sitä.
3. Vastustat pedofiliaa.
4. Et käytä huumeita.
5. Et ole sosialisti / vihreä.
Jos edelliset kriteerit kohdallasi täyttyvät, ja haluat olla kaverini, ota yhteyttä:
leijonamt at mail.com Huom! Ei gmail vaan mail.
Etsin samanmielisiä kavereita kuin itse olen (En etsi deittimielessä)
5
234
Vastaukset
- hehehehee
Taidat olla väärällä foorumilla. Luettelosi aloituksesta päätellen sinun kannattaisi yrittää jollakin yhteiskunnallisella, esim. uskonto- tai maailmankatsomuspalstalla. Homopelostasi päätellen olet juuri kurkkimassa kaapin oven rakosesta. Pedofilian ja huumeiden vastustamisen mainitsemisessa ei liene mitään hohdokasta. olisit voinut lisätä pahoinpitelyt, raiskaukset ja muut kriminalistiset jutut. Poliittisesta avautumisestasi päätellen juttusi on selkeästi trollausta.
- samanmielisiakavereit
Mitkähän voisivat olla parempia foorumeja? Jos joku tietää niin saa ehdottaa. Viestini voi ehkä vaikuttaa trollaukselta, mutta se ei ole sitä. Kiitos kuitenkin ideasta. En vain tiedä mikä tuollainen erityisfoorumi sitten olisi jota voisin käyttää tämän lisäksi.
- selvätrollihantuoon
samanmielisiakavereit kirjoitti:
Mitkähän voisivat olla parempia foorumeja? Jos joku tietää niin saa ehdottaa. Viestini voi ehkä vaikuttaa trollaukselta, mutta se ei ole sitä. Kiitos kuitenkin ideasta. En vain tiedä mikä tuollainen erityisfoorumi sitten olisi jota voisin käyttää tämän lisäksi.
Kummallista jos noilla mielipiteillä ei olisi löytänyt jo sopivaa foorumia, uskonto luulisi teikäläisille olevan tuttua tavaraa. Vai estääkö mielipiteet muka Googlen käytön ?
- älnffowjb
Kokeile: Yhteiskunta- Suhteet- Ystävyys, ja uskon että alkaa pelittää. Onnea yityksellesi, kaikille löytyy oikea ystävä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ja parantaa maailmaa.
- Anonyymi
En tiedä miksi tulin tänne!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296