Ennakkoilmoitus/-varoitus

Nythän on Joulu tulossa. Siksipä minä lupaankin antaa lahjapaketin kaikille läsnäolijoille. Autuaampi on antaa kuin ottaa ja minä mielelläni jaan paketteja. Jokainen avaukseni koskien Susianalyysia on eräänlainen paketti. Lahja, mikä ilahduttaa, opettaa ja auttaa mieleltään vähäosaista.

Joulun kunniaksi tulen tarjoamaan juhlarunon Joulun ja palstan aiheeseen liittyen. Malttakaa hyvät lukijat, piakkoin saatte aukaista makoisan paketin.

10

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumieltä

Voi että jännittää mitä paketissa on. Saako aukasta vasta aattona? Ei millään jaksais oottaa....

• Helppo_rasti

siltä ei saa kuin samaa paskaa ja samassa paketissa.

• Jok on vahva puu juurineen. Mahtava mänty taikka kuusi, kataja, koivu taikka vaikkapa leppä. Juuret etsivät ravintoa ja paksuttavat puuta. Ne kaivautuvat aina vaan syvemmälle, liiankin syvälle jonkin hermoheikon petopelkurin mielestä. Petoyhdyshenkilöiden märinää ei kukaan enää jaksa kuunnella. Paksu ja hyvin juurikas puu on itse Susianalyysi. Voimaa löytyy ja lonkeroita sielun syvimpiin kohtiin. Tässä pikkusen esimakua juhlarunooni.

• analYYTIKKO

Ennakoivalta mielenterveystyöltä on näköjään vältytty. Sääliksi käy jotain analyytikkoa.

• Tämän_siitä_saa

... kun mielenterveyspalveluissa säästetään. Purkki lääkkeitä käteen ja kadulle. No, onhan onneksi tietokone.

• Arid

On näköjään lääkkeet taas jäänyt ottamatta, kohta tulee valkotakkiset ja antavat sähköhoitoa.

• Ja tämä oli sitten minun kirjoitus jos joku pallinaama ei sitä hoksannut.

• Heh heh....vieläkin juhlin ja nautiskelen ajatuksissani tuota tapahtunutta, kun einarit lähti Afrikkaan metsästysreissulle. Siinäpä sitten kävi miten kävi. Jäi antiloopin sarvet ripustamatta olohuoneen seinälle.

• Eipä_se_hoito
        Arid kirjoitti:

On näköjään lääkkeet taas jäänyt ottamatta, kohta tulee valkotakkiset ja antavat sähköhoitoa.

hukkaan mene. Pysyypä analysti taas hetken poissa mielikuvitusmaailmastaan "susianalyyseineen".

• Kjehkjeh01

Mikä sinua oikein vaivaa? Onko susianalyytikon pää saanut lapsena ollessa kylmää? Susikarvalakki olisi auttanut asiaan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43