Minä saisoin liikennevaloissa Skodallani ensimmäisenä ajaakseni vieressä olevan marketin pihaan. Minä lähdin liikennevaloista aivan rauhallisesti ja hitaasti kun olinhan minä ensimmäisenä menossa valojen läpi, joten minä kyllä ehdin oikein hyvin ylittää risteyksen ennenkuin valo vaihtui taas punaiseksi.
Minä jäin marketin pihaan tutkimaan minun papereitani niin seuraavista vihreistä valoista tullut Toyota-kuski kysyi minulta, kun nousin autosta samaan aikaan kuin hänkin, että miksi sinä lähdit noista liikennevaloista noin jumalattoman hitaasti. Sanoin; "Kyllähän minä niistä aivan hyvin ehdin kun minä oli ensimmäisenä, minä"
Miksi se minulta sitä kysyi? Kertoisko joku minulle, miksi se niin minulta kysyi, kun olinhan minä ensimmäisenä lähtemässä kun vihreä syttyi, minä.
Miksi se Toyota-kuski sitä minulta kysyi?
10
<50
Vastaukset
- Kyselee
Olisit sanonut: "Toi ota jos et muuta saa".
Minä olisin tullut kysymään että koska aijot hankkia hyvän auton?
- äidin.kieli.isän.pyllyss
Paljon kirjoitusvirheitä, paljon kirjoitusvirheitä.
Ei kannattaisi tulla trollailemaan jos kirjoitustaito on noin surkeaa.- Siis_skooda
Ei kannattaisi samaa typerää löpinää sinunkaan jokaiseen asialliseen skooda-viestiin copypastata.
- HuhHuhHuh
Ei se tollo edes ymmärtänyt. Pitää niitä kirjoitusvirheinä.
- äidin.kieli.isän.pyllys
HuhHuhHuh kirjoitti:
Ei se tollo edes ymmärtänyt. Pitää niitä kirjoitusvirheinä.
Oikein kahteen kertaan piti kuitata, kun aiheelliset huomautukseni kirjoitusvirheistä sai sinut vetämään herneet nenään.
Niin, ja palstan perimmäinen tarkoitus taisi taas unohtua. "Keskustele autoista".
- Toyota_Hybrid1
minä oisin kysyny skoda kuskilta että paljonko vie öljyä tonnille ja onko mennyt montako neliöö peltiä.
- Tohjolla
Ei tojokuskilla sitten kiire ollutkaan.
piä tunkkis
- 11.05
Ei oo helppoo tojomiehellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633