Tyhmä kysymys mutta kysynpä kuitenkin, heheh. Olen nyt ensimmäistä kertaa menossa Nightwishin keikalle ja piti nyt sitten ottaa istumapaikat kun sillon ei enää permannolle ollu paikkoja. Sitä vaan että kai siellä istumapaikoilla voi seistä ja heilua? Kun kuitenkin alkaa menojalkaa vipattaa kun musiikki alkaa. Kun olen kuullu että siellä istumapaikoilla ollaan kuin kirkossa, mikä ei mielestäni kuulu mihinkään musiikkikeikoille.
Keikkakäyttäytyminen
8
78
Vastaukset
- Nightwish60
Ensiksi, onneksi olkoon, on todella upea ja mieleen jäävä keikka edessä! Mutta en olisi hirveän ilahtunut seisomisestasi, jos istuisin takanasi, koska en näkisi lavalle, vaikka olen lipun maksanut. "Huonojalkaisena" on vähän pakko tyytyä istumaan paikallaan.
- Flooristhecommander
Istu ja huuda, mutta vain biisien välissä, ellei Floor erikseen komenna.
- endlessforms
Sori, Suomessa on zombiemeininki...
Eli siis ole soturi ja tee ympäristön zombiet niin kiukkuiseksi että muistavat lopun ikäänsä!
Jiiihaa!- ONN
Ei yxin tohi hillua mutta jos kaikki muukki niin silloin on jo hjelpompaa https://youtu.be/3brcfttchzA?t=61. Itse kyllä istuisin aina kuin Pierluigi Collina, Tonninseteli-mies tai Jean-Paul Sartre, eli aika ilmeettömänä, missä vaan teatterissa, stänt-apissa tai ihan misä vaan tapahtumassa jossa muu yleisö hirnuu väliin kuin seinähullut hevoiset. Meä vaa e osaa seurassa naurella ja tunteilla mukana
- Istuja
Älä seiso.
- Räpmänboi85
Olin keväällä cheekin konsertissa, eka konsertti jossa istuin. Kyllä siellä tunnelma myös hyväksi nousi, nuorista aina vanhempaan väkeen kaikki taisi laulaa hittien mukana ja useammassa biisissä cheek pyysi kaikkia istuviakin nousemaan ylös jammaamaan, ja näin myös kaikki teki. Joku nainen lähelläni kyllä tanssi seisaaltaan useammankin biisin ajan, kyllä osa vähän välillä sitä mulkoili, mutta se taas tanssi niin vauhdikkaasti että vain hetkittäin oli aina yhden katsojan silmien edessä.
Varmasti myös Nightwish ottaa yleisön haltuun joten nauti keikasta! =)- kukaseon
Cheek?
- zdfvafdsbadf
kukaseon kirjoitti:
Cheek?
Soose yläposkimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398