Ostin askartelukaupasta styroksista tehdyn ympyrän, jossa toinen puoli on sileä eli voi siis laittaa seinää tai ovea vasten. Mutta miten nuo havut oikein saa pysymään siinä kunnolla kiinni ? Minulla on vihreää ohutta 'rautalankaa' , mutta oksia on tosi vaikea saada pysymään kiinni alustassa vaikka sitoo kuinka tiukkaan. Mikä avuksi ? Kiitos paljon vinkeistä !
Havukranssin sitominen
3
171
Vastaukset
- Eitarvi
En ymmärrä mihin kranssissa tarvitaan styroksia, se on rumaakin.
- KuusiKas
En ymmärrä vastaustasi, eihän tuosta ollut mitään apua ! Kun nyt ostin sen styroksin, niin kysyin siihen neuvoa. Varmaan siihen ympyrään voi käyttää muutakin materiaalia...
- Neulova
Styrokspohja taitaa soveltua paremmin sellaisiin kransseihin, joissa kranssiainekset (kuuma)liimataan tai neulataan kranssipohjaan. Rautalangassa taitaa olla se ongelma, että se "kaivautuu" styroksiin ja mitä enemmän kiristät, sen syvemmälle se kaivautuu ja löystyy samalla. On siis mahdollista, että vaikka kaikkea mainitsemaasi voi käyttää kranssin tekemiseen, ne eivät vain sovellu yhteen.
Voisitko saada jostain pajun/koivun oksia ja vähän paksumpaa rautalankaa, joista voisit itse vääntää havukranssille pitävämmän pohjan? Siis tämän ohjeen malliin: https://www.etuovi.com/koti/blogi/tee-se-itse-havukranssi-havukoynnos-tai-havupallo/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133