Mun pillu huutaa kieltä ja kullia..ihan märkänö ja kiimaisena joka päivä kun oma mies ei kiinnosta koska toimitus kestää pari minuuttia..haluan enenmän ja monta kertaa..halusin et mua nuollaan ja saisin laueta naamalle
Haluan suuseksiä!!
16
137
Vastaukset
- mies26v
Missäs päin äippä on?
- Äippä7
Kymenlaaksossa
- mies26v
Vähän länteenpäin niin ei mikää kauhea matka ole.
Jos et ole feikki ja olet Satakunnan alueella, laita viestiä niccini at Suomi24.fi
- Panomiesvaan
Kik on paparouc ota yhteyttä niin saat mitä haluat.
Pete 47v - kymenlaakso
saat istua mun naamalle, nuolen loppuun asti ja juon joka tipan jota tiristät. sitten kunnon nainti paksulla kullilla
- Pnom
Voin nuolla monta tunti putkeen nuori kymenlaaksosta
- Klaakso
Etkö voi puhua miehellesi? Ota häheltä ensin pitkään suihin ja sano sen jälkeen, että on sinun vuoro.
Kik on paparouc
Ota yhteyttä niis saat kielihoitoa.. Tulen luoksesi. 47v.Karvainen pikku ystäväsi tulee muistamaan minut nimellä Orkkusakari, mutta sinä otat yhteyttä nimeen sinisellä
- luigilitti
Teen sen mielelläni ja pitkään .
Äippä... Ota yhteyttä niin vaihdetaan sanaa... Savuton luotettava mies joka tykkää erotiikasta erittäin..
T. Pete
Kik on paparoucMissäpäin Kymenlaaksoa, minä Napan alueella .
Löytyisipä tuollainen aatto illaksi Keski-Suomen suunnalta,50 pukki nuolisi taidolla.
Satakunnan alueella naista joka kaipaa suuseksiä?
Kaipaisin seksi seuraa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844