myöntää 82 vuotiaalle rahtariveteraanille luvan ajaa rekkaa . Eikös sen ikäisen pitäisi jo lopettaa ajo ja nauttia viimeiset ajat elämästään eläkevaarina,eikä ajella aikapommina tuolla muun liikenteen seassa.Sama kysymys isännille kuka uskaltaa riskeerata ottamalla töihin yli 80 vuotiaan ukon joka ei ole enään yhtä skarppina liikenteessä kuin nuoremmat eläkeläiskuljettajat .
Mikä lääkäri semmoinen on joka
3
63
Vastaukset
- Risukorvakin
Aivan hyvä lääkäri sellainen on!!! Minäkin sain uuden ajokortin vanhan pahvisen tilalle, kun pahvinen vanheni, uudessa on kaikki kirjaimet, niin kuin vanhassakin oli! Olen vasta 70v, kenties joudun lähtemään vielä maantielle, jos reaalieläkkeet vielä kovin pienenevät. Kohta meitä on lähelle 100 vanhojakin liikenteessä ison auton kanssa, että koittakaa nuoremmat väistellä! Jos näette bussin edessä juoksevan opaskoiran, niin ratissa olen minä, että repikää siitä...
- Loppuunasti
Lääkäri myöntää kunnon,ei iän mukaan.Kortti on lähtenyt 21 vuotiaaltakin sairaskohtauksen jälkeen 10 vuodeksi.
- Halpaatyövoimaa
Ja kai sekin auttaa jos esittää lääkärille reipasta ja nuorekasta,eikä kerro että on lääkitys monesta sairauksesta jotka ovat.Diabeetes,uniapnea,taannoin tehty ohitusleikkaus ym ym. Ajokortti lääkärintodistukset yleensä haetaan sieltä mistä sen saa helpommalla.Eihän siinä mitään jos on oikeasti terve antaa mennä vaan putki punasena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331