Köyhien Ihmisten Auto

köyhänäkuolen

Kia on lyhenne sanoista Köyhien Ihmisten Auto, ja tällä en tarkoita yleisesti Kioilla ajavia eläkeläisiä.
Oman 2010 Ceed CRDi:n arvo tippunut vuoden aikana noin 7000 euroa ja moottorin korjaukseen mennyt noin 4800 euroa. Ei kovin edullista autoilua, vai onko joku toista mieltä ?
Minä ainakin olen köyhtynyt viimeisen kahden vuoden aikana autojen vuoksi melkein 30 te.

3

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväautoseon

Et ole tienyt sitten enen ostoa ettei diesel kiaa pidä ostaa,siis oikeasti.Bensa kia on ihan ok peli mutta dieseleistä pitää pysyä ja kaukana,nyt on muutenkin diesel autoilijat leimattu hulttioiksi ja maailman saastuttajiksi niin myy se pois tai vie paaaliin,älä laita euroakaan siihen enään.Ymmärsitkö?

Osta bensa hundai tai kiia ,arvo toki laskee noilla salamana mutta käyttettyä halpa ostaa ja hyvä käyttökuluiltaan.

• Kiaisti

Olen köyhä ja ajan Kia autolla myös. Liimasin kuskin penkkiin valtavan käsidildon joka sujahtaa aina *nukseeni kun istahdan Kia autooni. Tunnen olevani elossa varsinkin pakkas aamuisin.

• Köyhä-ihminen

Meillä on bensa Cerato vm. 2006 toiminut luotettavasti koko ikänsä, vienyt nöyrästi aina perille sinne minne pitääkin. Kulutusosia joutuu vaihtamaan kaikkiin niin myös Ceratoon, normaalihuollot ajallaan päälle.
      Ajettu on noin 140 000 matka ja kaupunkiajoa. Nelivedon osto on edessä vuoden parin sisällä ja sekin on KIA.
      Cerato jää palvelemaan kakkosauton rooliin vielä pitkäksi aikaa jos ei kolaria satu kohdalle, luotettavuus täysi 10.
      Kakkosautoina on ollut bemari ja pari ooppelia, mersu.. Kestävyys ei lähelläkään Kian kestävyyttä ja luotettavuutta..

Köyhällä ei varaa kalliiseen muttei myös varaa ostaa paskaa sen kokeilut muilla länsi merkeillä on osoittaneet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3994
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2996
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      388
      2155
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1851
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1727
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1367
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1171
    Aihe