Skodat ovat vaihtoautoina haluttuja ja säilyttävät arvonsa hyvin. Tilavia, monitoimisia, perheautoja, eurooppalaista osaamista ja laatua.
Skodan arvon hyvä pysyvyys
16
<50
Vastaukset
- skodatuottoa
SIJOITETUN PÄÄOMAN TUOTTO N. 10 % VUODESSA. ELI HYVÄ, PAREMPI KUIN SIJOITUSASUNNOSSA AAAAH
- skädäm_
Kyllä. Trollithan koko ajan ovat todistelemassa, että skoda on liisinkiauto. Se on paras osoitus siitä, että Skoda on liisinkiyrittäjälle hyvä sijoitus. Hyvä maine, edulliset huollot ja vähäinen korjaustarve, sekä hyvä jälleenmyyntiarvo. Käytetyn Skodan ostaja voi luottaa siihen, että saa alleen hyvin toimivan auton.
- juttu
nyt on jäänyt ovi auki jossain laitoksessa???????
- skodaONskeida
Kyllä, ovat päässeet atk-osastolle heiluttelemaan sieraimiaan.
- Ruostekaali
Ruostekukkii ja eilinen kaali tuoksuu
https://blog.bilbasen.dk/koeb-billig-bil-guide-5772/skoda-octavia/ - Hilipatipippa
Eivät ota skootaa vaihdossa, ei edes jobbarit. Kuusankoskikin pitkin hampain.
- Kymijoki_virtaa
Kuusankoskea ei ole olemassakaan. Se on yhdistetty Kouvolaan. En tosin tiedä, mitä tekemistä Kouvolan kaupungilla ja Skodalla on keskenään.
- valitsetojota
Kymijoki_virtaa kirjoitti:
Kuusankoskea ei ole olemassakaan. Se on yhdistetty Kouvolaan. En tosin tiedä, mitä tekemistä Kouvolan kaupungilla ja Skodalla on keskenään.
Kun auto on tullut tiensä päähän niin turvallisuuden, ajo-ominaisuuksien kuin käyttökustannuksienkin osalta, oikea osoite on Kuusakosken maksuton autokierrätys.
Skodan voi maksuttomasti kai laittaa tuonne jotta voi kävellä tojota kauppaan.
- Toyota_Hybrid1
kyllähän skodasta aina satasen saa kun vie sen kuusakoskelle.
- awinkawink
Kuka on laskenut kellokosken väen atk tilaan valvomatta? Tiesin että hulluja puhuuvat mutta että näin pahasti on asiat.... Kyllähän skodan ongelmat tietää kaikki, on öljyn syöntiä, susia vaihdelaatikkoja, päästöhuijjausta, ongelmaa alustan ja ruostumisen kanssa, on vettä kontti täynnä ja ajaessa saa käyttää peltoreita ja pukeutua palttooseen kun itä kippo vihmoo ovien ja ikkunoiden välistä. Ihan oksennus hiipii suuhun jo moisen kapineen nähdessään. Ennemmin 15 vuotta vanha e mersu kun itäkippo sokota.
Niin haluttuja vaihtaa pois?
- OnkoVaikeaa
Se on vaikeaa olla kriittinen, kun kyseessä on hyvä ja laadukas auto, joka on ostettu, suosittu ja palkintoja saava.
- RommaaRommaa
Niin uudet kuin käytetyt. Paree kiertää kaukaa.
- helenajaraija
ERINOMAISIA TEKNISESTI SUORASTAAN DOMINOIVIA SUPERAUTOJA KUTEN SUPERB
- Hilipatipippa
Suberpeessä ei ole muuta superia kuin nimessä, suberpee, oikeastaan suberpeeing.
- Jorma.Kalevi
Skoda kiinnostaa. Ei hätää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969