Olkaa hyvät, lupaamani juhlaruno Joulun kunniaksi:
Jo oli fiksu pukki,
märisijöitten suun tukki
Lahjaksi villasukka tuolle suuhun,
susipelkurin potkaisi Kuuhun
Siellä märisköön,
peloissansa tärisköön
Poronsa syötti hukalle,
ei armoa antanut Petteri rukalle
Analyytikolle lahjaksi lammasta,
kolottaakin jo hammasta
Kyytipojaksi kossua,
sinapin kera pala possua
Metsästäjä sitten alkoi uhoaan,
kerjäsi siten tuhoaan
Pukki jo käytti keppiä,
täräytti sillä tollon heppiä
Joululahja
4
68
Vastaukset
- Jenniniinistö
Hienoa! Saisko vielä jatkoa tähän runoon?
- Huolestunut
Jäikö lääkkeet taas ottamatta?
- Urmassen
Puolet lääkkeistä tietysti ottamatta, koska povitaskuun ei mahdu kahta dosettia :( suosittelen tuollaiselle neidille pukinkonttiin käsilaukkua ja susikarvalakkia. Pysyy pää kunnossa ja lämpöisenä :)
- Oikein_meni
... kun runon mukaan astalo osui Analystin genitaaleihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114