Älkää viekö tänne autoanne koodattavaksi. Olin itse vaihtanut Audi A4 B8 abs yksikön joka tukee rengaspainevalvontaa ja kiinnipitoavustinta. Minulla sattuu olemaan rosstech ohjelmointi työkalu jolla muutin koodin vanhan ABS yksikön mukaiseksi, mutta se ei ollut oikea koodi. Tiedustelin Allon Autotalosta että onnistuuko homma, sanoivat että tänne vaan.
Pyysin heiltä koodamaan ABS yksikön ja poistamaan vikakoodit. Soittivat että ei onnistu, tarvitsee tehdasyhteyden. Menin noutamaan autoani antoivat 180€ laskun tekemättömästä työstä. Yrittivät selittää että on muita viallisesti koodattuja laitteita joka estää heidän koodamisensa. Niin mielenkiintoista että itse onnistuin kyllä muuttamaan koodia. Heillä nyt luulis olevan viimeisen päälle laitteet, jolla tälläisien homman onnistuu koodaamaan.
Joten kävin sit Audilla koodauttamassa ABS yksikön. Olisi pitänyt alun perin mennä suoraan Audille, eikä yrittää mitään BOSH huoltoliikettä joka ei pysty edellä mainittuun työhön.
Yritin asiasta neuvotella s-postin välityksellä , mutta heillä on kulemma tapana laskuttaa yrittämisestä.
T:Jore
Allon Autotalo herttoniemi
Jor
1
95
Vastaukset
- Rinkeliin
Huuhaa huoltoa, enämpi tuollaisissa nyrkkipajas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270