Tiukat ajat ja leikkaukset

Maailman.menopaussi

Ei toteutune päänsiirtoleikkaus venäläismiehell, tiemmä. Tapauksellahan tiedetään olevan liittymä haapajärveen. Oli mennyt naimisiin ja saanut lapsen. Erittäin varmasti olisi tullut sensaatio onnistuessaan päänsiirrosta. Mienkiintoisesti on lääketiede kehittynyt ja saamme kenties todistaa vielä elinaikanamme ensimmäistä päänsiirtoleikkausta. Koe-eläimillehän näitä on jo tehty.

7

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komisaarionaamapalmu

pieni kevennys" . Katollinen pappi, protestanttipappi ja rabbi kilpailivat siitä,kuka tekee työnsä parhaiten. He menivät metsään, etsivät kukin käsiinsä karhun ja käänyttään niitä. Myöhemmin vertailivat kokemuksiaan. Katollinen pappi aloittaa : Kun löysin karhun, saarnasin sille ja pirskottelin pääle pyhää vettä. Seraavalla viikolla se osallistui ensimmäiselle ehtooliselleen ". Minä löysin karhun puronvarreesta protestantti pappi kertoo . " Luin sille pyhää evankeljumia, se oli niin lumoutunut että salli minun kastaa itsensä ". Molemmat katsoivat rabbia, joka makaa paareilla kokovartalokipsissä. " Tarkemmin ajatellen ", hän sanoo, , " oli ehkä huono ajatus aloittaa ympärileikkauksella " .

• hallahakbaar

Eivätkö löytäneet kohtaa mistä olisivat laittaneet poikki?

• Jouluyökyöpelivuorikiipe

Niin kummastahan päästä tässä puhutaan?! Komisaariille iso kiitos, hyvä vitsi. Kerro lisää jos tuollaisia löytyy.

• komisaarionaamapalmu
        Jouluyökyöpelivuorikiipe kirjoitti:

Niin kummastahan päästä tässä puhutaan?! Komisaariille iso kiitos, hyvä vitsi. Kerro lisää jos tuollaisia löytyy.

ole hyvä, , kiitos kiitoksista. En jaksa olla juuri nyt kirjurina näistä vitseistä , mutta jos googlaat otsikot : maailman parhaat vitsit niin sieltä löytyy vaikka joulupäivään asti !

• ValkeaRusakko

Voisivat kokeulla päänsiirtoa makelle... vaan, ei haittaisi,vaikkei onnistuisikaan.

• aloittaapittaalhaalta

Omnistuis valmana palemmin jo alåpää siiltäs yläpäähäm...?

• päästäparturiinpäästä

Tiukat ajat ja leikkaukset, toteutuu Haapajärvellä!!! Olen yrittänyt saada parturiaikaa mutta ei onnistu millään.
      Missä vika!?

Karhusen parturiin oon soittanut jo kohta viikon ajan, siinä kirjastoa vastapäätä tien toisella puolella, ja ei vastaa puhelimeen. Voisiko joku siellä kirkolla asuva ohi kulkeissaan kysäistä onko numero vaihtunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48