Riistakamera

Minulla on riistakamera Burrel S10/S12 HD SMS. Liittymänä on DNA. Olen yrittänyt kuvien lähetystä Yahoo sähköpostitilin kautta mutta se ei onnistu. Osaisiko joku kertoa mikä mahtaa olla syynä?

9

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritänopastaa

Lue ohjeet hyväksi ja soita kamerasi myyjälle/maahantuojalle, joka on ilmeisesti retkitukku.

• Riistakikkeli

Itsellä S12 ja dnan liittymä. Lähettää gmailiin moitteetta. Hotmailin kautta ei taas toiminut. 🤔

• Anonyymi

Erehdyin ostamaan Burrel merkkisen riistakameran Motonetista. Paketti sisälsi muistaakseni Saunalahden liittymän ja sim-kortin. Ei muuta kuin sim-korttilaitteeseen ja se toimii... Vaan eipä toiminut. Kamera oli n. 200km päässä, mutta n. viikon välein piti käydä buuttaamassa se, koska se ei lähettänyt kuvia. Pari päivää tuli, mutta sitten lakkasi. Soitin Saunalahdelle ja he sanoivat että liittymän kunnossa, mutta kannattaisi vaihtaa se, koskase ei ole hyvä. Jumalauta että vitutti. Myydään "optimoitu"paketti, joka ei kuitenkaan toimi. Se kävi jopa Burrelin huollossa, mutta mitään ei tapahtunut. Palautin paskan ja sain rahat takaisin. Kaverilla on Niteforce, eikä mitään ongelmia.

• Anonyymi

Burrelista on tullut todella paljon valituksia.
        Itselläni on kaksi Uovisionin riistakameraa. Ovat kyllä lähettäviä, mutta en lähetysominaisuutta käytä ongelmien minimoimiseksi sekä pattereiden säästämiseksi. Käyn vain vaihtamassa muistikortin välillä.
        Patterit kestää näin jatkuvassa kuvauksessa vuodenkin keleistä riippumatta.
        Mitä tutut ovat käyttäneet Uovisionia lähettävänä en ole kuullut niissä olevan olleen mitään ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Burrelista on tullut todella paljon valituksia.
        Itselläni on kaksi Uovisionin riistakameraa. Ovat kyllä lähettäviä, mutta en lähetysominaisuutta käytä ongelmien minimoimiseksi sekä pattereiden säästämiseksi. Käyn vain vaihtamassa muistikortin välillä.
        Patterit kestää näin jatkuvassa kuvauksessa vuodenkin keleistä riippumatta.
        Mitä tutut ovat käyttäneet Uovisionia lähettävänä en ole kuullut niissä olevan olleen mitään ongelmia.

Minulla on motonetin kameroita peräti neljä valvomassa maitani ja hyvin on toimineet. Yhtään laitonta metsästäjää ei ole kuvissa, mutta läähättäviä koiria hirvien perässä koko syksyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on motonetin kameroita peräti neljä valvomassa maitani ja hyvin on toimineet. Yhtään laitonta metsästäjää ei ole kuvissa, mutta läähättäviä koiria hirvien perässä koko syksyn.

Tutkatrolli aloitti sitten jälleen massatrollaamisen. 😂 Missäs ne todisteet jossa väität minun keskustelevan itseni kanssa? Sujuvasti ohitit ne vaikenemalla, kun faktaa ei löydy. 🤭😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5427
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      563
      1983
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe