Skoda suosittu yritysautohankinnoissa

jeeeeeees

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurohymyilee

JEES JEES JEES JES JES JE SJEJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJJSJSJS

• Toyota_Hybrid1

joo, on myös huiman suosittu kuusakoski oy:n teollisuus alueella. onkohan kyseisen firman edustajat ottaneet skodat käyttöön, ilman pyöriä kyllä näyttivät olevan ja kasattu monta skodaa päällekkäin, mitenhän saavat omansa ajoon siitä kasasta....hmmmmmm...

• toyota_auris1

ko miulla jääty pepa tähä autoo kii ja mie en pääse täst mihinkää. mitä mie nyt teen. soitako mie johonki vai mitä vastatkaa tähä viestii jooko ni mie tiiän site japanin kielinen ohjekirja ei sano mitää vinkkiä

• Sotaveteraani

pataljoonan hevosmies sanoi että skoda on hyvä auto. onko uskottava juttu?

• Täysikuuko.saa.sekaisin

Sotaveteraani on aikanaan Suomea puolustanut henkilö. Jokainen meistä on jonkinlaisessa kunnianvelassa heille.

Oletko oikeasti niin hullu että pilkaat veteraaneja ja vainajia?

Ymmärräthän itse, että olet sairas?

• Halpa on usein suosittu mutta hyvä se ei ole.

• Toyota_Hybrid1

yrityskäytössä skoda voi mennäkkin, siitähän ei yksityiselle kuluja tule kun skoda porsii tielle. yksityiskäytössä skodia ei montaa ole.

• älyvapaa_WPK

On se poju vaan tyhmääkin tyhmempi. Tälläkin palstalla on monta kertaa selitetty, että kukaan ei ota vaivoikseen sellaista autoa, joka porsii ja laukeilee. Ei yksityinen eikä yritys. Jos autoa täytyy käyttää korjaamolla, niin joku ne kuitenkin maksaa. Jos Skoda olisi huono, sen myynti olisi sakannut jo kauan sitten. Tästä on hyvä kinata.

• BigBossman

Mistähän sellainen oktaavilla ajava päättäjä mahtaa yrityksessä päättää :-) Kyllä ne on niitä yritysten kuljetuskäytössä olevia ja alimman työsuhdeautoon oikeutetun kulitason kulkineita.

• BigBossman

Eipä kulin kannata skotaa ottaa, saa pelkän käyttöedun. Ja sen jälkeen palkasta ei jää kuin tonnikala-makaroniaterioihin riittävä summa. Tosin olisi siinä se etu ettei tarvitse jälleenmyyntiarvoa, joka ei hääppöinen ole, murehtia.

• osta-mersu-vaikka

Onhan yrityksiä erilaisia. Myös arvostuskysymyksiä on erilaisia.
      Skoda on ainakin minun silmissä halpa, epämiellyttävä, alentava ja huonolaatuinen. Tämä siis kuva mitä kantaa skodalla ajava yrityksen työntekijä.
      Ehkä myös skodan kuva on sama silmissäni. En mitään hyvää siinä näe.

• Yrjöllä.ei.varaa.meseen

Mutta Yrjö pieni, nyt et vastaa kysymykseen.

"Skoda on ainakin minun silmissä halpa, epämiellyttävä, alentava ja huonolaatuinen. Tämä siis kuva mitä kantaa skodalla ajava yrityksen työntekijä."

Kun sinulla kerran ei ole työpaikkaa ja elät ryhävalaan näköisen ja kokoisen äitylin kanssa kahden. Miksi murehdit näitä asioita, ne eivät kuulu sinulle.

Kertoisit miltä tuntuu olla hullu? Mikä on siinä päällimmäinen tunne? Onko se voima? Impotenssista huolimatta? Saako se unohtamaan kuinka tyhmä olet?

Mikset kerro sitä?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe