Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja
minä en ole sitä koskaan ymmärtänyt. Minä olen aina kunnioittanut ihmisten yrittämistä ja
kilpailua ja haasteita ja tavoitteita.
Minä olen syntynyt maalla ja sielläkin jo nuorena minä ryhdyin kalastamaan ja Tein sillä
rahaa myös. Myin kaloja ja Tein aina kaikkea työtä yleensä rahaa vastaan. Minua ei kiinnostanut
jätkä porukat ja sellaiset huonosti pukeutuvat ja käyttäytyvät jätkämäiset jätkät. Minäkö oilisi
joskus lippua kantanut no en todellakaan.
Minä vihasin ihmisiä, jotka kuvitteli olevansa jotakin, kun ne oli jossakin valtiossa tai kunnassa.
Ne ei kuulunut minun normaali elämään ja ne oli minun silmissä sellaista saastaa. Ne kyttäs
vain ihmisiä ja yrittivät tehdä itsestään ylen sillä. Kaverini Isällä oli Kettu-tarha lapsuudessa ja
niillä oli siinä kaksi sellaista vero-vapaata pakettiautoa. Ne haisi minkin rehulle ja olivat myös
yltä päältä sen näköisiä.
Kaveri kertoi, että hänen isänsä oli käräytetty, kun hän oli sillä autolla käynyt kaupassa ostamassa ruokaa. Hänellä oli tietenkin lupa käydä tankkaamassa ne autot siinä samassa kaupassa. Mutta se valtion mulk** ja se joka oli hänet nähnyt ja käräytti ja tuotti pahaa ihmisille pelkästä kateudesta se saattoi olla sama henkilö, joka oli muka nähnyt. Koska ei sitä ole voinut tietää ulkopuolin henkilö
onko jostakin autovero maksettu tai ei. Hänen isänsä joutui maksamaan siitä autosta 30 000
markkaa autoveroa, vanhasta haisevasta pakettiautosta. Se ei ole oikein !
Euroopan unionista minä pidän, koska se tulee tuhoamaan suomesta koko kommunismi paskan.
Asioiden merkitys ja toimivuus tulevat euroopan unionissa korostumaan. Ei kukaan euroopassa
halua sellaista kommunimi pask** mitä suomen viranomaisille on sallittu. Esim.
Lastenhuostaanotto. Tällä hetkellä yli 20 000 lasta viettää joulu muissa perheissä, kuin omassa.
Se on iso luku tähän maahan nähden. Kytille laitettiin Macho autot ja varmasti ne tekee niiden
vuoksi itsestään ylen ja aiheuttaa varmasti paljon lisää ongelmia. He ovat jo muutenkin
väkivallan ihmisiä ja haluisia. Ei kukaan muu harjoittele vapaalla tappamista ja tappelua muuten.
Minun on hyvä vertailla ja katsoa asioita ja minä näen asiat todella niin kuin ne todellisuudessa
on. Kyllä se saa riidan aikaiseksi joka sitä haluaa. Sitä on ihan turha perustella millään lailla tai
valtiopaskall* . Minusta se on ihan sama, kuka hallitsee, kunhan se ei ole kommunismia ja
kunnioittaa ihmisarvoja ja tasa-arvoa ihmisten välillä ja sairasturva ja eläketurva voidaan taata
vakuutusjärjestelmällä ja ihmisillä on myös sosiaaliturva.
Minusta ihmisten pitää omistaa maa ja valtion ei pidä omistaa mitään. Markkinat ja ihmiset
päättävät asioista itse, kenelle myyvät ja mitä myyvät ja mitä ostavat. Raha on hyvä olla
euroopan unioni tasoista, jotta sen ostovoima ja vakuusarvo säilyy hyvänä. Valtiopask***
pois saaminen auttaa myös monia yrittämään ja tekemään rahaa ja toimeentuloa. Toki sielläkin
järjestelmät ja niiden ylläpito voi olla maksullista.
Minä en voi käsittää, miten joku voi ihailla jotakin vierasta ja pask** ja jotain suomi-pask**.
Eihän se edes ole todellisesta elämästä. Minä juuri sanoin, kun valtio ei omista mitään, niin
se ei päätä kaivoksista, ei maista ei mitään. Ilman valtion sosiaalitukia ei tarvitse tapella
vuokrista eikä pakolaisista ja työ on aina kannattavaa. Euroopan unionin Liittovaltio tekee
asioita juuri tähän suuntaan ja silloin asioiden suunta on oikeudenmukainen.
Kaiksita saastaisinta on jos joku poliittinen kuntanilk** tai valtionilk** ajaa omia etujaan
ja suvun etuja ja kieroilee, niin voittoja itselleen ja tämän määräysvalta vähenee Euroopan
unionin lainsäädännön ja kilpailulainsäännännön mukana.
Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
9
<50
Vastaukset
- mnhvb
Hassuinta onkin että vihaat kommunisteja ja rakastat EUta. Sehän on piilokommunistinen suunnitelma jolla kaikki tasataan samaan ruotuun.
Kapitalismi on kuollut. Se yksityisyrittäjyys jota Suomen itsenäisyyden aikana oli ei ole enään.
Nyt pyrkimys on globalisaatio ja monopoliyritysten edut joita valtion etuioikeutetut yhdessä hallitsevan luokan kanssa käyttävät oman valtansa lisäämiseen.
EUn johto ei ole demokraattisesti valittua eikä heillä ole tarkoituksena ajaa yksityisten ihmisten etua.
Kommunismin tavoitteisiin kuljetaan toki nyt eri keinoilla kuin Neuvostoliitossa mutta päämäärät ovat samat.
Nyt viekkaasti esim. maatalous on valjastettu tuottamaan elintarvikkeet ilman että heillä on vähäisintäkään mahdollisuutta kilpailla markkinoilla muusta kuin toisiaan vastaan.
Maataloustuet ovat sitouttamisväline jossa on pakko noudattaa poliitikkojen määräyksiä tai tulot loppuvat minimiin. Ja nythän suurin osa kanmsasta toimii työntekijöinä vieraan palveluksessa joka on yhtä tiukasti kannattamatonta kuin kommunistisessa yhteiskunnassa.
Mitä enemmän valtiota johdetaan lisäämällä lakeja sitä kommunistisempi valtio itseasiassa ja käytännössä on. Minä Tiedän tasan tarkkaan, kuka ja mitkä arvot ovat kommunistisia arvoja. Se mitä
sinä ja sinun kommunisti-veljesi työntää tännekin palstalle on niitä arvoja mitä minä vihaan.
Minä tiedän mitä on kommunismi ja sen mihin sillä pyritään.
Voin lyödä pääni pantiksi, että Saksan teollisuus ei ole lähelläkään kommunismia ja Länsi on
aina ollut länsi ja edustanut oikeistolaisia arvoja. Teidän puheet on rajastaan Kansa kansa ja
yhteisö ja valtio jolle kerätään rahaa ja valtio jakaa rahaa, niin syytätte sosiaaliavun saajaa.
Te olette pask*** raukkoja ja luusereita ja kaikkea paska** mitä maa päällä kantaa siinä suhteessa.
Kusi tulee housuihin, kun pitäisi sosiaalituen jakajalle sanoa, että et anna minun verorahaa
pakolaiselle... vaan käytte pakolaisen päälle.... Sellaisesta en edes käyttäisi nimeä mies.
Sitten olette vielä jakaneet rahanne kommunismiin ja paks** tulee housihin, kun pitää ottaa
omansa ja olla jakamatta sitä kaiken maailman valtiolle ja kolhoosiin. Italiassa ja Euroopassa
ihmiset ei jaa rahojansa kovin helpolla valtiolle ja kolhoosiin ja jollekin vitu* rahanjakajalle.
No toisaalta, kyllä Teillä kommunisti-Persuilla ja väyrysillä ei ole mitä jakaa edes .. Lenkkarit.
Minä olen nähnyt aika monta kertaa ulkomuodoltaan ja käytökseltään, millainen se kommunisti
persu ja väyrynen on. Niin on varmaan tämän palstan muutkin lukijat. '
Toisaalta Kommunisti-persu sinä olet kommunisti ja ÄÄrivasemmistoa, sen on kertonut jo
Helsingin sanomat myös. Ensimmäinen missä muljautit pääsi oli se, että länsimainen talous
perustuu aina kulutuksen kautta talouskasvuun. Sen vuoksi sinulle kommunisti ei ole edes
jaettu rahaa, koska Teillä on vielä valtiokeskeinen kulutuskäytäntö eli kommunistien opit
suomessa. Ehkä Liittovaltio tulee vaatimaan ja vapauttamaan myös suomen kekkosen ja
ja Halosen hallinnosta. Halonen oli liittämässä vielä 1980 luvulla suomea Neuvostoliittoon.
Te saitte silloin kommunisti presidentin ja hallintoa ei muutettu. Siitä käristte nyt.
Muute EU on vaatinut köyhille lisää käyttörahaa, sillä sillä luodaan talouskasvua länsimaissa.
Teille annetaan vain 490 euroa ja EU-lainsäädännön mukaan pitää antaa 766,- euroa ja rahaako
ei ollut... Kuulin juuri, että oikein hyvin oli valtio varastanut, jopa maksoivat velkaa ... Vaikka
koko talousjäörjestelmä on vastoin kaupallisia sääntöjä... Taisivat myydä kolhoosin omaisuutta ?- älyäläjätä
Tai ehkä ostaisit auton ja ajaisit köyhien ihmisten selkä rankoja poikkii?
- tarkkanäköinen
Se tuli selväksi , ketunkusi on senkaltaista ainetta, että liuottaa aivot, se on rantaruotsalaisten vitsaus, kunnes tarhaus päättyy, en toki ole tarhauksen vastustaja , ei sinne päinkään, päin vastoin.
Älyjätä jäi kiinni !
Niin, miksi olemme tulleet sitten tähän tiiviimpään muotoon. IDIOOTTI ?
Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden
oikeuksia ja vääristellään kilpailua veroilla ja poliittisella paskalla ?
Sinä itse todistit sen EEC:nä. Euroopan pitää olla yhtenäinen ja vahva.
Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
siitä seuranneeseen yritys ja liike-elämän yhdentymiseen, niin pankkien, kuin
teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !- RyssänNilkille
Minäkin olen aina vihannut kaltaisiasi kommunisteja....Ryssän nilkkejä....Kommunisti-paskoja.
Teidän kaltaiset olivat valmiita syöksemään Rakkaan, suurin ponnistuksin ja menetyksin pelastetun Suomen vieraan valtioliiton määräämien Ukaasien alaisuuteen.
Nyt kaltaisenne kommunistit ovat jälleen viemässä itsemääräämisoikeutta pois toisen samankaltaisen valtioliiton direktiivien sanelupolitiikan alaisuuteen.
Neuvostoliittokin piti olla vahva, yhtenäinen, tasa-arvoinen ja turvallinen kansalaisilleen. Kaikkien kansojen työtätekevien piti siihen yhtymän. Nyt on nähtävissä jälleen teidän kommunistisen politiikkanne tulokset, EU on hajoamassa, jopa sen perustaja-jäsenet ovat eroamassa ja saaneet tarpeekseen. Syykin on jo selvä, kansat ovat jakautuneet ja yhteiskunta eriarvoistunut koko EU:n lyhyen historian ajan. Me olemme velkaantuneet kohta 400 miljardia.
Ei hyvältä näytä tälläkään kertaa...
Älyjätä jäi kiinni !
Niin, miksi olemme tulleet sitten tähän tiiviimpään muotoon. IDIOOTTI ?
Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden
oikeuksia ja vääristellään kilpailua veroilla ja poliittisella paskalla ?
Sinä itse todistit sen EEC:nä. Euroopan pitää olla yhtenäinen ja vahva.
Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
siitä seuranneeseen yritys ja liike-elämän yhdentymiseen, niin pankkien, kuin
teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !- onksnoinhassujaviel
EUn valtaeliitti ei ole yhtäkuin Eurooppalaiset arvot.
Ihmiset Euroopassa ovat kohta silmät ja korvat täynnä EUta valtioliittona. Se on herrojen idea eikä kansat ole koskaan olleet toistensa vihollisia eikä vaatimassa sotia. Herrat ne sodat on keksineet ja käyttäneet kansalaisia sotaorjinaan itsekkäin tavoittein.
Ei me niitä tuotteita tarvita joita työnämme valmistamme eikä oikeasti kukaan muukaan.
Rikkaat tarvitsevat hölmöjä alamaisia, sellaisia juuri kuin sinä olet.
Meidät suomalaiset on kerätty pitkin maamme metsiä hyödyttämään hallitsevia öykkäreitä ja tasan tarkkaan vain heidän tarpeitansa varten, ei meidän itsemme hyödyksi.
Sinulle porkkana kyllä kelpaa vaikika vain kepin päässä silmänruuaksi.
Minulle ensimmäisenä karahti silmää tuo sana " kansat "... Se on kommunismin yksiä
perusmuotoja. Sitten tiesin, että tulee Herrat elitiiti ja muut mitä siihen kuuluuvat !
Minä en ole ikinä oppinut ymmärätämään mitä vaaditaan, että ymmärtää kommunismia ?
Kommunismi on jotakin niin yksinkertaista ja ei syvällistä ja sitä ei kyken ymmärtämään
jos on kiinnostunut toimivuudesta ja koko toiminta systeemistä. Eli pitäisi unohtaa miten
vaikka moottori toimii ja ajatella, että se toimii luulolla ja herran voimalla tai jotain vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144