Minullapa kävi maailman komein nuoriherra tuomassa lahjapaketin isäntänsä kanssa.
Ei ollut pukki eikä tonttu vaan hurmaava hoitokoirani.
Käytiin tänään koiran kanssa haudalla viemässä kynttilän muualle haudattujen muistoksi.
Koira istui paikallaan kun viilipytty, kun sytytin kynttilää.
Huomenna sain kutsun joulukaffeille.
Ei tämä elämä aina ihan hullumpaa olekaan.
Ilonpilkahduksia on vähän, mutta niille antaakin sitten paljon arvoa.
Jouluvieras
31
51
Vastaukset
- Ei_paha_paikka
Sinulla mahdollisuus jopa jouluseksiin.
Ei_paha
Hah hah haa, kun naurattaa.
Edes minun vilkas mielikuvitukseni ei ole vahingossakaan miettinyt tuota vaihtaria.
Kyllä tämä juttu on ihan kaveripohjalta, ollaanhan tässä jo lähes seitsenkymppiset vanhukset.- Ei-paha-ajatus
2lesken kirjoitti:
Ei_paha
Hah hah haa, kun naurattaa.
Edes minun vilkas mielikuvitukseni ei ole vahingossakaan miettinyt tuota vaihtaria.
Kyllä tämä juttu on ihan kaveripohjalta, ollaanhan tässä jo lähes seitsenkymppiset vanhukset.No no no, ei se ikä vaan aktivoituminen. Heräähän tulivuoretkin.
Ei-paha-ajatus kirjoitti:
No no no, ei se ikä vaan aktivoituminen. Heräähän tulivuoretkin.
Ei-paha
Ei aktivoidu, ei herää, akku on tyhjä, eikä vaihtamalla prane.
Erroria vaan ilmoittaa.- Niksit-on-monet
2lesken kirjoitti:
Ei-paha
Ei aktivoidu, ei herää, akku on tyhjä, eikä vaihtamalla prane.
Erroria vaan ilmoittaa.Vaihda käyttöjärjestelmää ja päivitä kone.
Niksit on monet sanoi pukki kun dild...tontulla pöytää pyyhki. Niksit-on-monet kirjoitti:
Vaihda käyttöjärjestelmää ja päivitä kone.
Niksit on monet sanoi pukki kun dild...tontulla pöytää pyyhki.Niksit
En jaksa opetetella enkä opettaa kenellekään uutta käyttökärjestelmää.
Vanhalla menen ja suttahan tuo tyrkkää.
Ja sitäpaitsi, olen sulkenut luukkuni ikihyviksi.
Eiköhän sitä nuorempana tullut harrastettua yhtä sun toista käyttöjärjestelmää ja päivititettyä usein.
Nämä ajat ovat historiaa.
Oli mukava lukea Komean nuorukaisen käynnistä.
Itse olen iloinen kun jälkikasvu käy, kissa on eri mieltä. Kissat eivät pidä muutoksista, jopa huonekalujen siirto eri paikkaan tuntuu häiritsevä.- Vastoin.sääntöjä
Hautuumaille ei saa viedä koiria. Se selkein kieltokilvin osoitettu.
- tassunjäljet
Turha kielto. Aina olen vienyt, on kakkapussi mukana mutta koira osaa tehdä tarpeet sinne minne opetetaan. Se ei varasta kukkia eikä kaada hautakiviä.
🐕🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾 - Mihin-kielto-perustuu
Ei se haittaa talvella, samaa luntahan sitä talloo ihminen ja eläin.
Pitäisikö oravat, jänikset ja ketutkin kieltää hautausmailta? Ne eivät osaa lukea.
Eri asia kevät ja kesä. Koirat ovat eteviä löytämään luita. - Vastoin.sääntöjä
Mihin-kielto-perustuu kirjoitti:
Pitäisikö oravat, jänikset ja ketutkin kieltää hautausmailta? Ne eivät osaa lukea.
Eri asia kevät ja kesä. Koirat ovat eteviä löytämään luita.Kiellon perusteita pitää kysyä kirkkoherranvirastosta. Koirat eivät osaa lukea, mutta koiran kusettajat osaavat.
Vastoin
Meidän kylän hautuumaalle saa viedä koiria, oikein luvalla.
Ei ole kieltotauluja.
Edellytys on, että siivoaa jälkensä.
Kesällä koira sai luvan juoda kirkon puntusta vettä.tassunjäljet kirjoitti:
Turha kielto. Aina olen vienyt, on kakkapussi mukana mutta koira osaa tehdä tarpeet sinne minne opetetaan. Se ei varasta kukkia eikä kaada hautakiviä.
🐕🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾tassun
Näin minäkin toimin.
🐶🏛- tosiasiaaa
Vastoin.sääntöjä kirjoitti:
Kiellon perusteita pitää kysyä kirkkoherranvirastosta. Koirat eivät osaa lukea, mutta koiran kusettajat osaavat.
Koiraa ei normaalisti kuseteta hautausmaalla vaan muualla. Kusi on kuitenkin maatuu ja käy lannoitteesta ja ei luonnon eläimetkään osaa lukea, oravatkin kakkivat minne sattuu eikä haittaa yhtään. Todellista haittaa on kaduille kuseksivista juopoista, asvaltti ei edes ime sitä. Oksennuksiakin näkee ja jopa ihmispaskaa puistoissa ja kaduilla. Lasinsiruja, huumepiiikkejä, tupakantumppeja , kaikkea muoviroskaa ihmiset heittää jopa lasten leikkipuistoihin, Naurettavaa nipottaa koiran jätöksistä.
tassunjäljet kirjoitti:
🐕🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾Ihan asiallinen kielto,
ei varasta kukkia , ei kaada hautakiviä, totta ja vaikka sulla olisi sata kakkapussia mukana , niin siitä huolimatta koira kusasee mihin haluaa,
ei sulta lupaa kysele, epäilen, oli miten hyvin koulutettu tahansa, koiran pidätyskyky on rajallinen, kuvittelen
jos on poikakoira, se ei paljon kysele minkä kiven kupeeseen se nostaa koipeaan.
Koirakin osaa surra ja kaivata ja esimerkiksi miksei edesmennyttä isäntäänsä koira ja koiran ulkoiluttaja voisisi muistella haudan äärellä. Mutta paremminhan se muistelu hoituu muualla koiralle ja edesmenneelle isännälle tutuissa paikoissa. Koiralla tuskin mitään yhteyttä hautakiveen.- Mussen.emäntä
maissii kirjoitti:
Ihan asiallinen kielto,
ei varasta kukkia , ei kaada hautakiviä, totta ja vaikka sulla olisi sata kakkapussia mukana , niin siitä huolimatta koira kusasee mihin haluaa,
ei sulta lupaa kysele, epäilen, oli miten hyvin koulutettu tahansa, koiran pidätyskyky on rajallinen, kuvittelen
jos on poikakoira, se ei paljon kysele minkä kiven kupeeseen se nostaa koipeaan.
Koirakin osaa surra ja kaivata ja esimerkiksi miksei edesmennyttä isäntäänsä koira ja koiran ulkoiluttaja voisisi muistella haudan äärellä. Mutta paremminhan se muistelu hoituu muualla koiralle ja edesmenneelle isännälle tutuissa paikoissa. Koiralla tuskin mitään yhteyttä hautakiveen.Sade huuhtoo hautakiven ja voihan sen pesaista kastelukannulla, niitä on aina lähettyvillä hautausmaalla. Koira vaistoaa ihmisen surun ja osaa lohduttaa. Minä tykkään kävellä puistomaisessa kalmistossa ja käyn joka päivä rakkaiden haudoilla rakas koirani mukana. Kuljen käytäviä pitkin koira tietysti lyhyessä hihnassa, ei se edes ylettyisi pissimään kiville. Meillä koirat pääsevät kirkkoonkin siunattavaksi. ukaan ei ole valittanut, päinvastoin saan juttukavereita ihan tuntemattomistakin koiran takia. Ennen hautausmaan portteja on kyllä monta paikkaa poikakoirankin nostaa koipea, ja kyllä sen hautausmaakävelyn pystyy pidättämään. Joutuuhan koira olemaan asunnossakin tuntikausia.
- OnHyväOlla
tassunjäljet kirjoitti:
🐕🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾Ehei, ei se kakan takia ole vaan koiran tarkan hajuaistin takia. Jos koiraansa rakastaa, ei vie hautuumaalle.
OnHyväOlla kirjoitti:
Ehei, ei se kakan takia ole vaan koiran tarkan hajuaistin takia. Jos koiraansa rakastaa, ei vie hautuumaalle.
"OnHyväOlla"
Kommenttisi saa minulta seiso-peukun.
Vaikka koira ei Mädän-hajusta piittaakaan.
Onhan monilla Koirista ties kuinka vanhoja luita reviirillään tai pihallaan.
Eläviä taikka kuolleita.
H.- Äläpäs-kopioi-varas
hunksz kirjoitti:
"OnHyväOlla"
Kommenttisi saa minulta seiso-peukun.
Vaikka koira ei Mädän-hajusta piittaakaan.
Onhan monilla Koirista ties kuinka vanhoja luita reviirillään tai pihallaan.
Eläviä taikka kuolleita.
H."""Mihin-kielto-perustuu
25.12.2018 11:45
Eri asia kevät ja kesä. Koirat ovat eteviä löytämään luita."""
Mitäs kivaa siinä lahjapaketissa oli?
Voiko edes paljastaa.Ance
Suklaakonvehteja, joita eilen ahmin mahan kipeäksi.
Tänään kaffeilla herkuteltiin kääretortulla.
Vein itsepaistamiani joulutähtiä mukana.
Hurmurikoiralle annettiin pekonitikkuja.2lesken kirjoitti:
Ance
Suklaakonvehteja, joita eilen ahmin mahan kipeäksi.
Tänään kaffeilla herkuteltiin kääretortulla.
Vein itsepaistamiani joulutähtiä mukana.
Hurmurikoiralle annettiin pekonitikkuja.Minäkin sain eilen suklaakonvehtirasian kotiinsa Haminaan matkalla olleelta ystävältä.
Hienoa että olet saanut viettää mukavaa joulunaikaa.
- joulu-lahja-palstalle
Mestari on tulossa kylään meille ,,,,,
https://www.youtube.com/watch?v=G7ftAk--2mA
Jeesuksen syntymä on maailman kaikkeiden suurin lahja ihmiskunnalle,
jeesus toi maailmaan totuuden, viisauden ja hyvyyden pelkästään lahjaksi ihmiskunnan pelastukseksi,
toivoa vaan voi että ihmiskunta tajuaa lahjan suuruuden,- Rakentavasukupolvi
Ihmiset eivät kaipaa mestaria - jeesusta.
Nyky ihmiselle tärkeämpiä ovat maalarimestari, muurarimestari, takkamestari, sähkömestari jne. - Jeesuksen-syntymä-suurin
Rakentavasukupolvi kirjoitti:
Ihmiset eivät kaipaa mestaria - jeesusta.
Nyky ihmiselle tärkeämpiä ovat maalarimestari, muurarimestari, takkamestari, sähkömestari jne.Sinäkää et tajua Jeesuksen todellista sanomaa / arvoa,
voi surku sinun kannaltasi katsottuna ,
jospa se vielä sinulle joskus valkenee,
saataa pianki selvitä,
olettaisin,
todellisen hädänhetkellä vain jeesus auttaa, - Siten
Ei jeesustelu ole koskaan auttanut, ei missään tilanteessa.
Jeesuksen avulla on moni saarnamies rikastunut. - Uskovaiset-mereen
En minäkään tunne ketään hädänalaista joka olisi saanut Jeesukselta latiakaan, saati leipää tai ruokaa. Wiitut. Hädänalaisia tunnen ja olen tuntenut.
Mutta olen kuullut lukemattomia tarinoita kuinka ihmiset ovat joutuneet turvautumaan Kelaan, Sossuun, Diakoneihin, sukulaisiin, tuttaviin, hädänsä hetkellä. Enkä ole kuullut yhdenkään uskovaisen tuoneen yhtäkään ruokakassia kenenkään ovelle.
Oikeasti vituttaa nuo teko hurskaat tekopyhät jeesus maanikot, jotka witut välittää kenestäkään nälkäisestä tai köyhästä. Rahaa keräävät kyllä. - toivottav.silmät-avautuu
Uskovaiset-mereen kirjoitti:
En minäkään tunne ketään hädänalaista joka olisi saanut Jeesukselta latiakaan, saati leipää tai ruokaa. Wiitut. Hädänalaisia tunnen ja olen tuntenut.
Mutta olen kuullut lukemattomia tarinoita kuinka ihmiset ovat joutuneet turvautumaan Kelaan, Sossuun, Diakoneihin, sukulaisiin, tuttaviin, hädänsä hetkellä. Enkä ole kuullut yhdenkään uskovaisen tuoneen yhtäkään ruokakassia kenenkään ovelle.
Oikeasti vituttaa nuo teko hurskaat tekopyhät jeesus maanikot, jotka witut välittää kenestäkään nälkäisestä tai köyhästä. Rahaa keräävät kyllä.Ehkä sinullekki vielä valkenee totuuden salaisuus,
- henrjii
Nyyt kyllä, eiköhän se sentään ole euroopan komein nuori herra, komein on kai ameerikas joku truppi
- koiraOnParas
Laittakaapa google kuva hakuun "dog fuck granny" niin voi ihailla komeita koira poikia vauhdissa.
Mitä harvemmassa on ilonpilkahdukset, sitä merkityksellisempiä ne ovat.
Minulla tässä sohvakaverina maailman hienoin nuori neiti. Kahteen otteeseen tänään tarvottu lumessa pitkin pelto-ojien reunoja ja metsää tunnin lenkit. Neiti sai olla vapaana ja juoksi riemuissaan varmaan tuplasti sen matkan, minkä isäntä käveli. Taisi saada tarpeekseen kun ei äsken enää iltalenkille halunnut lähteä, pisut vaan pihalle ja takaisin sohvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144