Nyt kannattaa vaihtaa Skoda toiseen merkkiin.
Itsekin vaihdoin hiljattain Opel Astran, kyllä on hyvä ja varma peli. PSA on tehnyt hienoa jälkeä Opelin kanssa.
Välipäivät tulossa!
14
54
Vastaukset
- Ladamies81
itte vaihroin skodan latuskaan. laatu parani huimasti ja nytte autossa on sentään LÄMMITYSLAITE! ahh mikä nautinto.
- Kallu32
Miksi oikeasti kannattaisi vaihtaa?
- Larvanto
Saa peukkua Skoda-palstalla.
Niin se vain on.
- Autotiätäjäinen
Ei kai ne skottaraiset vaihdossa mene oikein hyvin koska öljynsyönti, nokka-akseliongelmat, sinkkikukkaset, vesivahingot, olemattomat takuut.
Moni varmasti haluaisi vaihtaa pois mutta kun mikään liike ei ota vastaan.
- spämmäri
Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks
- Larvanto
spämmäri kirjoitti:
Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks
Viittaatko mahdollisesti, ehkä, todennäköisesti jopa joskus kun ehtii, alkuvuodesta tulevaan rekisteröitymispakkoon? Eihän se plsta valvontaa muuta. Toki Goooool voitaisiin bannata jo nyt. Uskoisin hänen kuitenkin olevan palstan ja laajemminkin Suomi24 ydinjoukkoa myös jatkossa.
- PenttiHolistiGooolLandlo
spämmäri kirjoitti:
Lähden mukaan keräykseen 100 eurolla, ei kun tilinumeroa peliin.
- Kolmekakaraajarakki
Kun vanha toimii ja on mieleinen en vaihtanut, sen sijaan sain itäavokkaan(Mazda) hävitettyä nurkista ja tilalle yhden moottoripyörän lisää.
- TSIDSG2011
Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.
- Kolmekakaraajarakki
TSIDSG2011 kirjoitti:
Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.
Vanha 1100 FJ, löytyi ehjä ja räpeltämätön - 85.
Tunnin työllä museokilpiin😊
- jälkiviisas
Voihan sen vaihtaa kun ei vaihda japsiin
- EtukäteenViisas
Jos haluaa rimpuloida romujen kanssa tulevaisuudessakin, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa japsiin....
- minäpähänhyvinkin
Juu, vaihtakaa vaan toiseen merkkiin, minulta saa Rellun tilalle, ja minä otan mielelläni Octavian alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979