Rukousaiheet

4LAKtiivinen

Tähän voit kirjoittaa oman rukousaiheesi. Erikoisesti pelastusta etsivät, Pyhän Hengen kastetta kaipaavat ja sairaat ovat lähelläni. Huomaa, sinun on itse käytävä töissä. Terveyttäsi sinun on itse hoidettava kuntoilemalla tavalla tai toisella. Olen kokenut itse Jumalan tekoja ja nähnyt niitä muissa uskovissa kokouksissa joissa olen käynyt vuosikymmenten aikana. Esim. kerran selkäsairas heitti kainalosauvat pois, vuonna 1993. Väittelijät ja rienaajat jättäkään tähän kirjoituksen rauhaan. Rukoilen sen armon mukaan, minkä Jumala on minulle antanut. Todella Herra kuulee rukoukset tänäänkin.

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukoillamuittenpuolesta

Rukoile kaikkien viattomien lasten puolesta, että heille ei tehtäisi pahaa.
      Kun lukee mitä kaikkea pahaa pienille lapsille tehdään, niin tuntuu hirvittävältä. Kaikenikäisten lasten puolesta.
      Rukoile myös äitien puolesta joiden lapset ovat hakoteillä.

Ja yksinäisten vanhusten puolesta.

On paljon muitakin aiheita, mutta aloitetaan näistä.
      Rukous auttaa niin paljon!

• 4LAKtiivinen

Vilpittömien rukousaiheiden puolesta rukoilen. Olen rukoillut ja rukoilen edelleen yo. rukousaiheen puolesta. Nyt on aikaa. Omat lapset ovat uskossa ja todella hyvät työpaikat. Unen tarve vähenee jo tällä ikää. Muulloin ,kun kesäaikana nukun päiväunet. Aikaa on rukoilla. Rukous muuttaa olosuhteita. Sen näemme Mooseksen, Elian, Elisan jne . elämästä. Ihmeitä tapahtuu riviuskovienkin kautta. Itse olen tähän asti saanut elää terveen elämän. Olen kovassa kunnossa.

• rukoilijoitatarvitaan

Kiitos sinulle!

Rukoilijoita tarvitaan!
      Itselläni on ollut suuri ongelma aikuisen poikani kanssa. Viime yönä näin hyvän unen että kaikki järjestyy.
      Rukoilen itsekin kaikkien lasten, äitien,, vanhusten ja ahdistuneitten puolesta.
      Voi auttaa niin paljon rukouksella!

• 4LAKtiivinen

Kaikkein suurinta vuoden aikana on, kun itse näen joka juhannuksena kuinka nuoret uskovat täyttyvät PH:llä puhuen uusilla kielillä. Tätä tapahtuu myös saarnojen aikana penkeissä. Kuten juhannuksena v.2018. Vaikka näilläkin palstoilla tätäkin totuutta vastaan hyökätään ja pilkataan, Jumalan totuus ei todella muutu. Todella Herra vastaa rukouiksiimme.

• avoiminsilmin

toivon elämänkumppania. Se ainakin on raamatunmukaista.

• Ystävä123

Voisiko joku rukoilla yksipuolisen rakkauden puolesta?

Itketkö sinäkin Jumala,
      Kun näät ettei rakkaus piittaa?
      Tältäkö tuntuu kun ojennat kätesi,
      Ja ihminen kintaalla viittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe