Kertokaapas kokemuksia atooppisen sekaihon kasvovoiteesta näin talvella. Mulla t alue RASVAINEN, mustapäitä laajentuneita....kesällä käytössä agualan- l. Mutta talveksi tarvitsisi jotain hieman paksumpaa.. Lääkäri suositteli kokeilemaan Agualan plussaa tai Ceralania.. Tosta plussasta taisin saada allergisen reaktion kasvoilleni, punaisia hailakoita länttejä. Nyt kokeilussa Toi Ceralan , mutta hmmm. L roche posayn tuotteita lääkäri kans kehui, mutta liian kalliita kukkarolleni..
Kosteusvoide
1
87
Vastaukset
- hopealanka
Mulle on sopinut parhaiten nykyisin vain apteekeista saatava HTH-voide. Ei ole kallista. Kuten kaikkien kosteusvoiteiden kanssa näin talvella sen on annettava imeytyä ihoon vähintään puoli tuntia ennen ulosmenoa.
linkissä apteekkien valikoimaa atooppiselle iholle:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Categories/Laakkeet-ja-e-resepti/Ihonhoito_ja_perusvoiteet/Perus-_ja_kosteusvoiteet/"Kuivalle_ja_atooppiselle iholle[1]"
Lidlin ihovoiteet ovat myös laadukkaita ja laatuunsa nähden aivan huippuedullisia. En ole saanut niistä oireita, vaikka olen atoopikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386