https://www.kauppalehti.fi/uutiset/joulukuu-oli-volkswagenin-useilla-merkeilla-hirveita-romahduksia/89bcd585-3d22-481b-9ee0-50bebe6a4d85
Skoda ostetuin auto Volkkarin lisäksi. Erityisesti Octaviaa ja Kodiakkia myydään paljon Suomessa.
Skoda volkkarin lisäksi Suomen myydyin auto!
10
<50
Vastaukset
- Larvanto
Aika hyvin automerkille, joka ei kelpaa kuin entisen Neuvostoliiton reuna-alueille tilapäiskäyttöön, vai miten se olikaan. Tilapäistä vuodesta toiseen..
- monipuoliset_näkemykset
Ja toisesta talouslehdestä voit lukea lisää:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/deeb97d0-dce1-362d-adff-fa76ff309f58?ref=newsletter:adf6&utm_source=Talouselama_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Talouselama_Uutiskirje - skodakriitikkomarjut
o n ko nä in to d e l l a v ai o n ko.
- Toyota_Hybrid1
pakkohan noita on ostaa useampi vuodessa kun eivät kestä, sen on vw ymmärtänytkin että kun tekee mahdollisimman huonoja autoja niin myynti kasvaa, käytännössä pitää olla 2 autoa taloudessa joista toinen on kenties ajokunnossa jos joutuu vaikka töihin lähtemään.
Halpa myy mutta laatua sillä ei saa.
- Larvanto
Skodahan on kallis, kerrotaan tällä palstalla. Todellisessa elämässä jotkut pitävät edullisena, tuskin halpana.
Suomi24:ssä Skoda on kallis ja sinä viisas. Näillä mennään. Halpaa on jokin muu...
- Skoda-Äijä
Tasan 5000 myytyä uutta Skoda Octaviaa 2018.
- tätämieltä
Ja sillä volyymilla Octavia on taas rekisteröintitilastoissa toiseksi suosituin automalli.
Tilastojen kärkisijoilla vuodesta toiseen.
- Ole-hyvä_Eipä-kestä
Skootaa myydään kuin Ladaa taannoin, itäautoja molemmat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029