Potutta ahdistukseen asti mutta miten pärjää rahallisesti, emme syö ilmaa?

Aivanrättiväsynyt

Miten pärjää taloudellisesti jos antaisi periksi loppuunpalamiselle? Eihän sitä palkkaa saa pitkällä sairaslomalla vai?

6

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulake

Mitä pahemmin itsesi poltat loppuun, niin sitä kauemmin se toipuminen kestää. Siihen saattaa mennä aikuisten oikeasti vuosia. Suosittelen hölläämään menoa suosiolla, ja jäämään sairalosmalle, jos itse tiedostat jo nyt tilasi.

En tiedä miten kuvio nykyään menee, mutta käsittääkseni 3kk kuukautta saat palkkaa työpaikalta normaalisti ja sitten saat kelasta sairaspäivärahaa.

Tsemppiä.

• Otaselvää

Sairausajan palkkaa maksetaan työsopimuksessa sovitun työehtosopimuksen mukaisesti. Paikallisesti toki voidaan sopia paremmin

• AlkupeRäinen

Kiitos vastauksistanne ja sulake dsjempeistä. Hyvää vapaa-iltaa!

• böönis_iski

Pitääkö sairauspäiväraha itse anoa Kelalta palkkajakson jälkeen vai hoitaako työnantaja?

• Munajasana

Anotttava on, vaikkei Elli sanasta pidäkään.

• Anonyymi

Itse olen tehnyt parin kk ajan osa-aikaista työviikkoa ja lopun viikosta olin kelan sairaspäivärahalla. Mun ei tarvi ainenkaa itse anoa sitä mitenkään, vaan työterveyslääkäri muistaakseen kirjoitti tämän suosituksen että teen vajaata työviikkoa ja sitten vein sen palkanlaskentaan. Palkkis sai tiedon myös lääkäriltäni.

Jos tuntuu siltä, että joka päivä töihin meno ahdistaa, yöunet ovat huonontuneet ja muutenkin olo on kokoajan ärtyisä ja ahdistunut SUOSITTELEN TEE AJOISSA JOTAIN. Ennenkuin toipumiseen menee oikeasti vuosia.

itse lähdin muualle lopulta, koska olisin palannut oikeasti loppuun tuossa työpaikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe