Miten Manjaroon voi asentaa Kden jälkikäteen?
Miten asentaa Kde
4
2473
Vastaukset
Tapoja tuohon on monia. Haluaako kaiken Plasmasta vai osia siitä.
Graafinen kirjautuminen hoituu SDDM:llä. Aloittaisin siitä.
Aluksi peruspaketit sudo pacman -S plasma kio-extras
Otetaan sddm käyttöön sudo systemctl enable sddm.service --force
sitten perusjutut
sudo pacman -S manjaro-kde-settings sddm-breath-theme manjaro-settings-manager-knotifier manjaro-settings-manager-kcm
perusohjelmia saa
sudo pacman -S kdebase
kopioidaan vielä perusasetukset /usr/bin/cp -rf /etc/skel/. ~
Ei pakollinen mutta sudo pacman -S kde-applications
tuo suurimman osan. Itse tykkää minimal KDE:stä jossa vain tarpeellinen asennettu ilman turhuuksia.- Turbo-Urpo1
VUODEN ENSIMMÄINEN OHJE
Kumpa olisit jättänyt tuon itsesi korostamisen pois (Itse tykkää). Näin pitkälle kerkisi vuosi kulua, ennen kuin saatiin oikeasti aloittelevaa avustava opastusta. Kaikki muu on ollut M-Karin jakamaa väärää tietoa, tai kiistelyä kuinka väärää tai millä tavalla väärää tietoa M-Kar on nyt jakanut itse-kehun ja itsensä korostamisen sivutuotteena.
- ljskajdhjasff
Eikös Manjaron omasta lähteestä löydy KDE paketteja?
Löytyyhän siihen, mutta ei niin helppoa metapakettia kuin joissain jakeluissa joka asentaa kaiken. Itse en välitä KDE;n peleistä tai opetusohjelmista. Pasianssi on muistaakseni hyvä. Amarok on päivittynyt ja moni muu ohjelma uuteen Plasmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411