Pysytään iltapäivälehtijutuissa: https://www.is.fi/autot/art-2000005948750.html
"[...] Škodalla, jonka imago koki alkuaikojen loistovuosista kovan kolauksen merkin neuvostovuosien aikana. Silloin ei tehty aitoja Škodia, vaan lähinnä eräänlaista pakkopullaa isoveljen määräyksestä.
Škodan kannalta pieni ongelma on, että moni suuren ikäpolven autonostaja muistaa juuri tuon aikakauden Škodat parhaiten. " Tuossahan se totuus on.
Tässhän se olennainen liki rautalangasta väämmettynä
11
58
Vastaukset
- Ruostekuplat.puhkee
Tässä kuussa tehtyihin skoda kauppoihin DSG veloituksetta....... Hihihihihihiiiiii.... Veloituksetta!...... Veloitus tulee vasta myöhemmin. Automaattisesti!
Näillä ohjeilla DSG voi kestää hitusen pidemmälle
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001215599.html
Mutta näinhän siinä käy
Volkswagenin ja Škodan DSG-vaihteistoja hajoaa paljon.
.
https://tekniikanmaailma.fi/autovahinkokeskus-allle-toyotan-hiluxin-ja-hiacen-moottorit-eivat-hajoa-oikein-ikina-mutta-volkswagenin-ja-skodan-dsg-vaihteistoja-hajoaa-paljon/ - Eikiinnostaskoda
Voi olla hyväkin auto mutta ruma sisältä ja ulkoa.
Tylsyyttä uhkuva auto,mennyt tylsyydellä jopa toyotan ohitse.- Eikiinnostaskoda
Saa minun puolesta olla tylsä ja ruma,empä sitä pysty kieltämään ja jokainen laittaa itselleen sopivan auton.
Itse tykkään autoista ja kiinnostunut tekniikasta yms niin mukava katsella erilaisia ja näköisiä autoja,eikä aina sitä farkku octaviaa.
- hjgjfkj
Niin, onhan jonkun oktaavian muotoilu niin ysäriä, ei kyllä herätä mitään omistamisen halua. Vielä kun muistaa kaikki tekniset ongelmat niin...
- Larvanto
Lippispää-teinejä ei kiinnosta, Mese ja Bemari kiinnostaa. Ja rölö.
Sitten on narsistiset kaikille vittuilijat. Ei niitä(kään) Skodat kiinnosta, mutta Skoda-palstalla on paljon kohderyhmää, heille ja muille sairaille oman pahanolon purkamiseen.
"Suuret ikäluokat" alkaa olla jo poistumassa markkinoilta, mutta moni heistä ja nuoremmistakin kokee vanhoista muistoista huolimatta vain positiivisena, että neuvostoaikojen pakkopullat ovat ohi Tsekissä sekä Skodalla ja ovat päässeet tekemään parempaa. Toki Venäjän asialla olevia moinen länsimaisuus harmittaa, kun Venäjä on jäänyt ja taantunut omiin toleransseihinsa, mikä tälläkin palstalla välillä näkyy disinformaation levittämisenä... - hessumopo
Mitä ihmeen rautalankaa. Monetkaan Skodan "neuvostovuosien" aikana eläneistä eivät enää ostele uusia autoja, niin että se siitä sitten.
Octavia on tänä päivänä suosittu juurikin nuorten perheiden keskuudessa.
Puheet tylsyydestä ja rumuudesta voidaan kuitata tunnetulla sanalaskulla "happamia sanoi kettu ..." Nuoret eivät erota skodaa ja ladaa toisistaan vieläkään. Se kertoo paljon.
- kertoopaljon
Nuoret eivät ole Ladaa nähneetkään.
- Ujt5o86
Eihän Skotat olleet mitään länsiautoja 20-30 -luvuillakaan vaan kaiken kansan vitsinä olleita slaavikopposia.
- yköäpik78i
Tarkistapa poju historiantietosi. Skoda teki silloin mm. yhteistyötä valmistamalla autoja Hispano-Suizalle. Ne eivät olleet mitään slaavikopposia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009