jumalanpalveluksissa kävijöiden määristä?
Miksi evl kirkko ei julkaise tilastoja
30
<50
Vastaukset
STI eli (äärikonservatiivinen ) Suomen Teologinen Instituutti kertoi, että sunnuntaijumalanpalveluksissa kävijät ovat kirkossa promilleliike.
ps tuosta päättelen, että ehkäpä juuri minun pitäisi käydä kirkon sunnuntaijumalanpalveluksessa. Ei siksi, että tulisin uskoon, vaan siksi, että oppisin jotain uutta. Why not?Jos olet kerran käynyt niin kaava on aina sama etkä todellakan opi mitään uuttaa saatika tule uskoon😂
Lipputulot ovat liikesalaisuus.
Onko tällainen tilasto siis kirkolla olemassa? Siis tilasto jonka se voisi julkaista?
- YEV
Tottakai on koska kävijät lasketaan aina.
Kirkon tutkimuskeskus itse asiassa tekee paljon tilastoja. Löytyykin mielenkiintoisia tuloksia. En nyt selannut enempää; mahtaako löytyä kirkossakävijöistä tilastoja.
https://www.kirkontutkimuskeskus.fi/viz?id=65- fyjdy
jjeeves kirjoitti:
Kirkon tutkimuskeskus itse asiassa tekee paljon tilastoja. Löytyykin mielenkiintoisia tuloksia. En nyt selannut enempää; mahtaako löytyä kirkossakävijöistä tilastoja.
https://www.kirkontutkimuskeskus.fi/viz?id=65Kirkossakävijöiden määrää ei ole.
- älä.valehtele
Siirtolapuutarha kirjoitti:
evl.fi -sivustoilta löytyy kyllä.
Ei löydy!
- älä.valehtele
Minä ainakin löysin.
Laita sitten linkki! Vai etkö kehtaa?
älä.valehtele kirjoitti:
Laita sitten linkki! Vai etkö kehtaa?
Laitoin jo kerran, mutta se poistettiin. Löydät tiedot ihan itsekin. Minäkin löysin erittäin helposti muutaman klikkauksen jälkeen.
- älä.valehtele
Laitoin jo kerran, mutta se poistettiin. Löydät tiedot ihan itsekin. Minäkin löysin erittäin helposti muutaman klikkauksen jälkeen.
Älä valahtele! Laita nyt heti!
älä.valehtele kirjoitti:
Älä valahtele! Laita nyt heti!
*nauraa* minä en valahtele, mutta olen tuon koomisen kirjoitusvirheen nähnyt sinulta palstalla useasti.
- älä.valehtele
*nauraa* minä en valahtele, mutta olen tuon koomisen kirjoitusvirheen nähnyt sinulta palstalla useasti.
Laita nyt vaan se linkki äläkä kitise!
- älä.valehtele
*nauraa edelleen*
Naura vaan omalle valahtelullesi.
- qiqiq
*nauraa edelleen*
Sitä linkkiä ei ole joten älä viitsi kiemurrella. Laitoithan sinä Luthersäätiön tilastonkin.
Olisi kiva laskea kuinka monta % evl.kirkon jäsenistä käy messuissa kun Ls:ssä luku on ihan kohtuullinen.... qiqiq kirjoitti:
Sitä linkkiä ei ole joten älä viitsi kiemurrella. Laitoithan sinä Luthersäätiön tilastonkin.
Olisi kiva laskea kuinka monta % evl.kirkon jäsenistä käy messuissa kun Ls:ssä luku on ihan kohtuullinen....Luku oli 2010 1,8% joten nyt varmaan jo alle 1%
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/04/kirkkouskovainen_ei_julista_vakaumustaan_1581520.html
Ei ihme, että lukua hävetään ja peitellään.- qiqi
Erkkitässämoi kirjoitti:
Luku oli 2010 1,8% joten nyt varmaan jo alle 1%
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/04/kirkkouskovainen_ei_julista_vakaumustaan_1581520.html
Ei ihme, että lukua hävetään ja peitellään.Kiitos tästä tiedosta!
Vapaissa suunnissa ja herätysliikkeissä 80 - 90% käy säännöllisesti seurakuntansa messuissa. - alle.prosentti
*nauraa edelleen*
Vieläkö naurattaa?
- ukruk
alle.prosentti kirjoitti:
Vieläkö naurattaa?
ilmeisesti ei....
- aaltoja.vaasissa
*nauraa edelleen*
Joko tulet kommentoimaan?
aaltoja.vaasissa kirjoitti:
Joko tulet kommentoimaan?
Nauratti kyllä aika pitkään, mutta sitten vakavoiduin sen äärelle, että miten heikot tiedonhakutaidot joillakin ilmeisesti on.
Tämän kerran jeesaan sinua, jotta voit ihan itse todeta ettei viestiketjun aloitus pidä paikkaansa vaan on disinformaatiota.
Mene siis evl.fi-sivustolle. Siellä on yläpalkissa kohta tietoa kirkosta. Klikkaa siitä ja pääset uudelle sivulle. Tällä sivulla on vasemmalla viimeisenä palkki, jossa lukee tilastotietoa. Klikkaapa sitä. Tällä sivulla on oikealla puolella palkki kirkon tilastosivut. Tätä kautta pääset mm. vuoden 2018 tilastoihin. Siellä voit sitten tutustua kirkon erilaisten tilaisuuksien kävijätilastoihin. Voit tutustua esim. koko maan, alueellisiin tai yksittäisten seurakuntien tilastoihin.
Eihän tämä nyt niin vaikeaa ollut, eihän? Ei vaatinut kuin ihan riikkistä omatoimisuutta, lukutaitoa ja käsitystä tiedonhausta.
- Pikkupommeli
Kiksit ja tötsyt on intiimi salaisuus. Paljastelu on enemmän momondoa ja trafiksin hommia, you know?
- kkkkkddd
Kuinkahan monelle kirkko pystyis järjestään jumalanpalveluksia jos jokainen jäsen sitä vaatis
Pitäs varmaan ottaa kauppakeskuksetkin tähän käyttöön - niiku.sillee
Jumalanpalvelus ei enää ole nykyaikaa. Kävijäämäärä on jo niin pieni, ettei sillä ole merkitystä. Vapaat suunnat kehuvat omia lukujaan, koska voi helposti salata, että tulijat ovat paljon laajemmalta alueelta kuin kirkon seurakunta.
- Luvutovatharhaa
kävijämääriä sievistää koulun järjestämät pakkokirkot joihin koulu rahtaa oppilaita yhteistyösopimuksen nojalla. Viimeinen oljenkorsi jolla hukkuva seurakunta yrittää siloitella lukujaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606