Uskaltaako sinne viedä lapsia? Sellasii juttuja liikkuu että hoitajat eivät olisi päteviä.
Pasalanpuiston päiväkoti
15
1364
Vastaukset
- Rohkearotansyö
Ole rohkea ja kokeile. Jos lapsesi eivät pidä paikasta niin aina voitte vaihtaa päiväkotia.
- Anonyymi
Tarkistat, ettei siellä ole matuja. Matujen kanssa lapsi ei ole turvassa.
- Rakettitiedettäkö
Ei se lastenhoito niin vaikeaa ole.
- VainHulluTekeeNiin
Älä vie kakaroitasi raisioon!
- Zenav
Ihan mielettömän mukava ja osaavan oloinen henkilökunta! Tykkään ja lapset tykkää myös👍
- Redsquar
Ammattitaitoista ja lämpimän motivoitunut henkilökunta. Oma lapsi ainakin aamulla menee ja iltapäivällä saapuu hyvin tyytyväisenä. ☺️
- Anonyymi
Vuoden kokemuksella en suosittele. Liian isot ryhmät, lapset omillaan ja sitten joka päivä valitusta miten lapsi on ollut huonosti. Hoitajat väsyneen oloisia ja kiukkuisia.
- Anonyymi
Opetetaanko siellä transuilua ja anaaliseksin alkeita ne ovat kuulemma erittäin tärkeitä arvoja avoimessa sosialidemokraattisessa yhteiskunnassa
- Anonyymi
En suosittele paikkaa.
- Anonyymi
Älkää missään nimessä viekö lapsianne sinne, hyvin vähän hyvää sanottavaa
- Anonyymi
Mä oon ollut siellä hoidossa lähes joka viikko ja mun mielestä hoitajat on oikein kivoja. varsinkin se yksi joka vaihtaa mun vaipat.
- Anonyymi
Ookko sieki homo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko sieki homo?
Meinaatko että päiväkodissa olevat ovat homoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että päiväkodissa olevat ovat homoja?
Kyllä, lapsissa on paljon homoseksuaalisuutta ja transseksuaalisuutta.
- Anonyymi
Harri Potterit ja Afrikan tähti ovat kuulemma kielletty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270