Erikoinen uni, sama henkilö kahdessa paikassa, pureva pelle

Uneksija1

Hei! Osaisiko joku kertoa mitä tälläinen uni mahdollisesti tarkoittaa? Olen pimeässä huoneessa kahden ystäväni kanssa sekä huoneessa on myös muita ihmisiä. Olemme nukkumassa. Nukun sohvalla ja ystäväni myös. Katson lattialle jossa kaikki muut nukkuvat ja sitten takaisin sohvalla olevaan ystävääni joka onkin muuttunut toiseksi ystäväkseni. Haen hänestä turvaa. Katson lattialle ja nään saman henkilön siellä joka on sohvalla. Katson vuorotellen lattialle ja viereeni ja nään molemmissa saman henkilön. Astun alas sohvalta, mutta sohvan vieressä nukkuva onkin muuttunut pelleksi ja puree minua jalkaan. Herään. Pystyisikö kukaan sanomaan tästä unesta jotain tulkintaa?

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten jo otsikossa mainitsitkin on unesi erikoinen.

Unesi alussa olet pimeässä huoneessa nukkumassa kahden ystäväsi ja myös muiden kanssa.

Huoneen pimeys ja nukkuminen viittaavat turvattomuuden kokemiseen. Heräät unessasi pimeässä ja etsit turvaa ystävistäsi tai näin kuvittelisin tilanteen olevan.

Tuollaisessa tilanteessa koet ystäväsi olevan läheinen ja kuten unikin sen osoittaa, hän nukkui samalla sohvalla kanssasi erotuksena lattialla nukkuviin muihin. Toisin sanoen sinulla on erityisen läheinen ystävä ja muita tuttavia.

Kun katseesi palaa sohvalle, on sillä nukkuva ystäväsi muuttunut toiseksi ystäväksesi.

Katseesi vuorottelee lattian ja sohvalla olevan toisen ystävän välillä ja toinen ystäväsi on sekä lattialla että sohvalla. Toisin sanoen hän ei olekaan enää uskottu ystäväsi, vaan näet hänet muiden joukossa.

Lopulta ystäväsi puree sinua jalkaan, eli kirjaimellisesti omaan nilkkaasi.

Haet siis turvaa väärästä henkilöstä, joka ei välttämättä ole edes ystäväsi.

Kiitos erikoisen unesi jakamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe